• Zoals ik heb begrepen hebben best veel mensen het boek 'Verkozen' al gelezen. 'Het huis van de nacht' Ik zit hier thuis een beetje in een situatie waardoor ik weinig concentratie heb. Ik ben het boek nu aan het lezen en ik snap het zeg maar niet echt, vanwege mijn concentratie. Ik moet een samenvatting maken, maar ik snap het boek dus niet echt.
    Kan iemand eff in makkelijke woorden uitleggen waarover het gaat?, dat maakt het voor mij wel makkelijker om mijn boekverslag te maken.


    Where words fail, music speaks

    > Dubbeltopics gesloten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    > Dubbeltopics gesloten.
    wow, ik zag het. Hoe kan da ineens?:P


    Where words fail, music speaks

    Ik heb het niet gelezen, en moest je daar drie topics voor maken?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zoëy word gemerkt, ziet de vampiergod Nux, wordt gezegend met rare tattoeages, gaat naar het huis van de nacht en begint een vampier te worden
    :Y)


    To love is to destroy.

    Carefully schreef:
    Ik heb het niet gelezen, en moest je daar drie topics voor maken?
    Dat deed ik niet, ik druk gewoon 1 keer op topic aanmaken en er komen ineens 3.


    Where words fail, music speaks

    Zoey wordt gemerkt. Haar ouders kunnen daar niet tegen en ze ontsnapt en gaat naar haar oma. Bij haar oma valt ze flauw en in een ravijn (ofzo) -halfwassen moeten bij volwassen vampieren in de buurt zijn -
    als ze buiten bewust zijn is, spreekt de vampiergod Nux (nyx) tegen haar en zegt dat ze speciaal is en Nux heeft haar affiniteit voor alle elementen en vult haar merkteken in.
    Dan gaat ze naar het huis van de nacht.

    Nog meer nodig?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    zoey word gemerkt
    ze moet naar het huis van de nacht om een volwassen vampier te worden anders gaat ze dood
    ze krijgt een vrienden groepje
    de opper godin merkt haar
    dan kan ze alle 5 de elementen voelen

    genoeg
    of ook het einde?


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm