• Dit verhaal draait rondom tien jongeren op de highschool van London, London High. Dit is een middelbare school zoals we deze uit films kennen. Cheerleaders, voetbalspelers, nerds, pesters en iedereen die er niet bij hoort.


    Rollen.
    Eerste meisje. Hoofdcheerleader, de ex van Harry Styles, ontzettend gesteld op haar uiterlijk en ook op zichzelf, commandeert haar vrienden en is echt ontzettend populair.
    Tweede meisje. Alternatief, doet alles wat god verboden heeft, heeft een hele opvallende kledingstijl, gaat met jongens naar bed voor sigaretten en alcohol, kan niets schelen om haar reputatie.
    Derde meisje. Nieuw op school, komt officiëel uit Colombia, maar wil dit liever niet aan iedereen vertellen vanwege de vooroordelen, is een beetje terughouden, maar algauw geliefd door veel mensen op school. Kan niet goed kiezen bij welke ''kant'' ze wil horen.
    Vierde meisje. Iemand die overal goed in is, heeft harstikke goede punten en heel veel talent op het gebied van musical. Ze doet mee aan iedere musical op school en wil ook altijd de hoofdrol.
    Vijfde meisje. Het meisje dat gewoon bestaat, iemand die niet veel aandacht van de jongens krijgt en vrij normaal is, vindt ze zelf. Ze is het doelwit van de pesterijen van de cheerleaders en hun vriendjes, omdat ze om gaat met de grootste homo van de school.
    Van deze vijf meisjes heb ik er maar vier nodig, omdat ik zelf ook een rol zal hebben in het verhaal. Je mag hier dus uitkiezen, dus er al zal er eentje overblijven!
    De overige worden gewone leerlingen van de school.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledigenaam:
    Leeftijd: Tussen 16 en 18.
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Foto is genoeg, maar ook graag enkele fimpjes van youtube erbij voegen, zodat ik beeldmateriaal heb voor de trailer. Als dit er niet bij zit, kleine kans op een rol.
    Extra informatie: Hier mag alles in komen te staan wat jij nog nodig vindt voor jouw personage. Van familie tot hobby's, tot exvriendjes tot bijnaam. Niet verplicht!
    Waarschuwen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alvast de rollen die ik heb. (:

    Meisje één. Strobe als Laurence.
    Meisje twee. Arlene als Dallas.
    Meisje drie. Weet ik nog niet zeker.
    Meisje vijf. Myles als Jordan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankje :9~


    all I want is the taste that your lips allow

    THANKYA!

    Ik vul er morgen eentje in!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Het derde meisje
    Voornaam: Lola
    Achternaam: Rivera
    Volledigenaam: Lola Monica Rivera
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk:


    -Naya Rivera
    Film1| Film2|Film3
    Extra informatie: De reden dat ze van Colombia naar Engeland zijn verhuisd is omdat ze niet meer veilig waren in Colombia. Haar vader is altijd een goed mens geweest en had ook veel voor de mensheid over. Hij hielp iedereen die hij kon helpen, maar hier was de maffia niet zo blij mee en wilde hem dood hebben. Hij is op het nippertje ontsnapt en om zijn vrouw en dochter veilig te stellen zijn ze meteen verhuist. En wel naar Londen.
    Iets waar Lola dol op is, is koken. Haar moeder kan heerlijk Colombiaans koken en van kinds af aan krijgt Lola het ook geleerd, zodat ze later haar man kan verwennen, volgens haar moeder. Lola is dan ook echt een vreetbeer. Ze eet alles wat los en vast zit, al moet het wel lekker zijn, maar ze komt geen kilootje aan.
    Dit komt doordat ze een gepassioneerde danseres is. Vroeger keek ze altijd al naar de straat dansers in Colombia en droomde ze er van dat ze ook zo zou kunnen dansen. Op een leeftijd van zeven jaar mocht ze van haar moeder onder dansen en het bleek dat ze er ook nog eens aanleg voor had. Ze ging vier keer per week naar dansles. En overal zag je Lola dansen, wat altijd een mooi gezicht is.
    Waarschuwen? Like doh!:9~

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 15:57 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kan ik er nog een invullen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga hem nog eventjes aanpassen -de extra's-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carefully schreef:
    Kan ik er nog een invullen?


    De vijf meisjes heb ik al, maar je mag de beste vriendin van de hoofdcheerleader invullen. Dat zal ook wel een redelijk grote rol worden. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    De vijf meisjes heb ik al, maar je mag de beste vriendin van de hoofdcheerleader invullen. Dat zal ook wel een redelijk grote rol worden. (:
    Oke, heb je daar het karakter al van?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Carefully schreef:
    (...)Oke, heb je daar het karakter al van?


    Ja, ze is echt onzettend dom, zo'n domblondje weet je wel, maar wel ontzettend arrogant en heeft seks met iedere jongen die ook maar naar haar kijkt. Savvy? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Beste vriendin hoofdchearleader
    Voornaam: Megan
    Achternaam: McTodd
    Volledigenaam: Megan Nora McTodd
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Jenette McCurdy
    Film 1 | Film 2 | Film 3
    Extra informatie: Megan is een mooi meisje, wat ze zelf ook weet. Ze kan goed flirten en windt jongens zonder moeite om haar vingers heen, waardoor zij alles voor haar doen. Ze heeft een grote mond tegen alles en iedereen en heeft altijd een weerwoord klaar staan.
    Waarschuwen?: Ja! *O*

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 16:10 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bedankt, de trailer is klaar en ik ga zo beginnen aan het verhaal! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oeh yay :3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    I want to see it:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als je er nog nodig hebt, moet je het maar zeggen (krul)


    all I want is the taste that your lips allow