• een jonge waar ik bezig mee ben vertelde me dat hij gistere niet mee kon naar de stad want hij is ziek...
    hoor ik van vrienden dat ie gewoon in de stad was met meisjes...

    hij komt er niet ongeschonde uit:((

    oooit gehad?


    Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

    Jup soort iets. Een jongen zei dat hij niet naar school kwam want hij is ziek.
    Terwijl ik hem door et dorp wel eens zie fietsen. Maar das weer een ander verhaal en this een ander vorm van ziek. Beetje lastig uit te leggen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee, eigenlijk niet.


    effort never betrays you

    Midna schreef:
    Jup soort iets. Een jongen zei dat hij niet naar school kwam want hij is ziek.
    Terwijl ik hem door et dorp wel eens zie fietsen. Maar das weer een ander verhaal en this een ander vorm van ziek. Beetje lastig uit te leggen


    ach jongens je word er schijtziek van


    Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

    Nah, niet echt. Ik zou niet te boos reageren op hem maar het wel heel duidelijk maken dat je niet met jou moet sollen en zéker niet moet liegen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hoe bedoel je 'waar ik bezig mee ben'

    Ik had ongeveer hetzelfde met een van mijn beste vriendinnen. Ik zou mijn verjaardag vieren en zij zou dus ook gewoon komen. Krijg ik twee uur van tevoren een sms dat ze niet kan komen omdat ze naar de opa zou gaan. Ik vond het toen best wel vaag, want ze zou dan geen tijd hebben maar het duurde tot 1 uur, en ze ging om 3 uur al naar haar opa. Maar er maar bij zitten. En optenduur zaten we toen met zn alle buiten, even cadeau's uit te pakken. En iemand keek op zijn twitter en toen had zij dus getweet Vanavond Alcazar met Elise!. e_e

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 19:07 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Without schreef:
    (...)

    ach jongens je word er schijtziek van


    Mwah, ik heb et niet meegemaakt zoals jij et zei..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bear schreef:
    Hoe bedoel je 'waar ik bezig mee ben'

    Ik had ongeveer hetzelfde met een van mijn beste vriendinnen. Ik zou mijn verjaardag vieren en zij zou dus ook gewoon komen. Krijg ik twee uur van tevoren een sms dat ze niet kan komen omdat ze naar de opa zou gaan. Ik vond het toen best wel vaag, want ze zou dan geen tijd hebben maar het duurde tot 1 uur, en ze ging om 3 uur al naar haar opa. Maar er maar bij zitten. En optenduur zaten we toen met zn alle buiten, even cadeau's uit te pakken. En iemand keek op zijn twitter en toen had zij dus getweet Vanavond Alcazar met Elise![/s]. e_e


    we daten


    Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

    Goed zo, je moet hem laten zien dat er met jou niet te sollen valt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Without schreef:
    (...)

    ach jongens je word er schijtziek van


    natuurlijk, ik verwachtte in dit topic al jongenshaters


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Tynki schreef:
    Nee, eigenlijk niet.

    Quagmire schreef:
    (...)

    natuurlijk, ik verwachtte in dit topic al jongenshaters


    Ach, niet iedere jongen is zo. I guess.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ach, niet iedere jongen is zo. I guess.


    jij snapt het tenminste:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    nee niet meegemaakt.

    Uneventful schreef:
    Goed zo, je moet hem laten zien dat er met jou niet te sollen valt.


    26 - 02 - '16

    jongens pff ze zijn echt sukkels