• Ja, in een vreemd magisch bos met een Russische halfweerwolf (denk ik).
    Ik liet alle genodigden wachten (lang wachten) omdat ik mijn originele jurk niet meer vond (hij lag ergens in het bos in het huis van een ander magisch wezen en we zijn daar ook naartoe geweest - in de hoop dat hij niet thuis was - om mijn jurk te gaan halen, maar dan bleek dat die vuil en gescheurd was en er een prent van Tokio Hotel aan de achterkant hing) en ook omdat ik dan niet kon beslissen welke andere jurk ik dan wou. Brooke Davis (Sophia Bush) was er ook want de jurken waren een ontwerp van Clothes Over Bros en toen kon ik weer niet kiezen welke ik wou omdat ik zo dik leek in alles. (cat) En uiteindelijk koos ik dan maar iets en liep ik naar tsja een boszaal ofzo idk terwijl alle gasten voor de 3de keer verplaatst werden lol. En mijn Russische bijna-echtgenoot begon wat tegen me te klagen - ik verstond er niks van - maar was dan wel blij dat ik er eindelijk was en aww toen trouwende we. (cat)

    Nee seriously ik snap niet waarom ik dit in godsnaam gedroomd hebt (cat) Ik wil niet trouwen hahaha.

    Agape schreef:
    (...)
    Omgg neee, dat zei hij niet. _O_ Het woord ja versta ik wel :Y)
    Neen, in ons bos was dat deel niet nodig. Hij had al ja gezegd vooraf en ik kon er ook niet meer aan ontsnappen omfg jeetje nu heb ik nood aan affectie.


    Als ik Alex nog eens tegenkom op het station, zal ik het hem zeggen D:


    Olive

    Kathryn schreef:
    (...)

    Als ik Alex nog eens tegenkom op het station, zal ik het hem zeggen D:

    Wat? D:

    Agape schreef:
    (...)
    Wat? D:


    Dat hij je moet komen verwarmen D:


    Olive

    Omg :')


    Owl you need is love.