• De stelling van deze week luidt:
    Tegenwoordig ben je nergens meer veilig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Ik heb hier niet eens woorden voor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Reassurance schreef:
    Je bent nergens veilig, maar je kunt je wel ergens veilig voelen (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xlufjoetoexx schreef:
    Agree. Als je gaat nadenken, kan je overal en altijd een ongeval/ongeluk krijgen, of doodgaan, etc.
    Thuis in de zetel: stel dat de tv ontploft, brand!
    In het verkeer: je kan tegen een auto botsen, dood/gewond!
    School: hier kan vanalles gebeuren, brand, flauwvallen van de saaiheid,...

    Ik bedoel maar, praktisch gezien, ben je inderdaad nergens meer veilig.


    vind ik ook, maar goed dat ik niet altijd zo denk. Ik zou gek worden dan.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Beastcrash schreef:
    Natuurlijk, er kan altijd en overal ineens van alles mislopen, maar ik denk toch wel dat ik hier, in mijn stoeltje achter de computer, behoorlijk veilig ben. :Y)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Reassurance schreef:
    Je bent nergens veilig, maar je kunt je wel ergens veilig voelen (:


    Tears are words the heart can't say.

    eens, er kan overal wel iets gebeuren, maar toch voel ik me op veel plaatsen veilig

    Je bent nooit veilig geweest, het wordt nu alleen ontzettend opgeblazen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    UN schreef:
    oneens, er zijn plekken waar je voor je gevoel veilig bent. als je je veilig voelt, ben je in zekere mate ook veilig.


    dead is easy, life's harder. ~

    Juist.
    Thuis: Zelfs hier ben ik onveilig: wie weet valt er een meteoriet uit de hemel, recht op mijn hoofd... of ontploft de computer ofzoo... Wie weet het.
    Er kan je overal iets overkomen.
    Op straat: Je kan naast een appartementsblok lopen en er kan iemand op je vallen die zelfmoord wilt plegen. (Ja, dat kan, hoewel de kans groter is dat je de lotto wint, maar er is een kans) Auto-ongelukken,...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    UN schreef:
    oneens, er zijn plekken waar je voor je gevoel veilig bent. als je je veilig voelt, ben je in zekere mate ook veilig.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    UN schreef:
    oneens, er zijn plekken waar je voor je gevoel veilig bent. als je je veilig voelt, ben je in zekere mate ook veilig.


    KATSU!

    Tuurlijk wel, je bent zo veilig als je het zelf maakt. Mensen zijn veel te snel bang. Ik vind het bijvoorbeeld niet eng om alleen in het donker te fietsen, omdat dat voor mijn gevoel gewoon veilig is.
    Mensen stellen zich gewoon te veel aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens. Je bent veilig als jeje zo voelt.


    -

    Beastcrash schreef:
    Natuurlijk, er kan altijd en overal ineens van alles mislopen, maar ik denk toch wel dat ik hier, in mijn stoeltje achter de computer, behoorlijk veilig ben. :Y)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Tsjaa. Het is al eerder gezegd, maar als je inderdaad met cijfers aan de gang gaat ben je nergens meer veilig. Dan kan je je nog wel veilig voelen en er zijn ook zat mensen waar nooit wat mee gebeurt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.