We will support them till the end.
[ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 23:55 ]
What's so bad about being different?
@ Robin Dat heb ik dus oook! Soms besef ik het nog steeds niet hoor.. en dan kijk ik naar mijn pols en dan zie ik het bandje weer.
BO<33
@lianne ja inderdaad, en dan die fotos en filmpjes terugkijken en dan krijg ik al tranen in mijn ogen haha. En vooral mijn foto met Harry maakt het net iets echter.
It's like I'm finally awake - One Direction.
@ Robin Jaaa inderdaaad! Die filmpjes en foto's dan krijg ik gewoon echt het gevoel vam.. omg ik was er echt!
[ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 13:21 ]
waar kan je nou de teen award kijken? want ik ben wel op die site maar ik zie nergens dat je het kan kijken ofzoxd
Houis schreef: waar kan je nou de teen award kijken? want ik ben wel op die site maar ik zie nergens dat je het kan kijken ofzoxd
thanks liannee (:
Nouis schreef: (...) RT @BBCR1 if you want to watch online, you can do at 2pm, go to www.bbc.co.uk/radio1 and click the video box, it's not there yet though!
JDN.
Joszie schreef: (...) Ik kom even op een random moment het topic binnenwippen, maar wilde even zeggen dat ik het filmpje gevonden heb! (: En wie zei er nou tegen mij dat ze nog foto's wilde zien van de reacties van de jongens? Ik ben het vergeten, hihi
Nouis schreef: (...) Hoor Niall echt What the heck.. zeggen! en die gezichten van hun
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
Joszie schreef: (...) Louis' gezicht is priceless, die frons! En Zayn glimlacht heel lief
Teen awards beginnen om 3 uur toch?