• die weet hoe het nummer heet dat op 06:03 speeld?



    Ik herken die stem maar geen idee meer wie het is.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 22:05 ]

    Captain schreef:
    Wow oké, lekker rechtvaardig! Ik krijg een waarschuwing en jullie gaan hier zo hard tekeer, zwakzinnig weetikveel, en laat eens raden: krijgen jullie er één? I DON'T THINK SO.
    Thefuck echt waar.

    @ Hale, ik ga nog een keer proberen luisteren.


    Ik wil mezelf best een waarschuwing geven, maar geef Hale er dan ook eens eentje. Oké, ik ben af en toe wat hard tegen haar, maar ik vind wel dat Nicki gelijk heeft.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik wil mezelf best een waarschuwing geven, maar geef Hale er dan ook eens eentje. Oké, ik ben af en toe wat hard tegen haar, maar ik vind wel dat Nicki gelijk heeft.


    En lekker puh er was wel iemand die het wist(puh)

    Hale schreef:
    (...)

    En lekker puh er was wel iemand die het wist(puh)

    braaf kindje,ga nu maar weer debiele filmpjes kijken


    Cool, neat, swell -Cry

    Hale schreef:
    (...)

    En lekker puh er was wel iemand die het wist(puh)


    En nu steek je je tong uit... Girl, y no have a life, do ya?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    (...)

    En lekker puh er was wel iemand die het wist(puh)

    Ik vind deze reactie kinderachtig.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hale schreef:
    (...)

    En lekker puh er was wel iemand die het wist(puh)


    Wauw, dat er nog iemand hier is met hetzelfde muziekniveau als jou, had ik eerlijk gezegt niet verwacht.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat ik de stem van Beyoncé herken, maar ik weet niet wie de man is? Misschien Chris Brown, maar ik kan ongelijk hebben.
    Je zou misschien kunnen zien met welke rappers/zangers Beyoncé allemaal heeft samen gezongen en dan die liedjes beginnen luisteren. Of stuur een e-mail naar de makers van het programma met je vraag. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Octavia schreef:
    (...)
    Ik vind deze reactie kinderachtig.


    Mag ik ook eens?

    Ik haat dat programma zo erg hé!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 22:11 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik ga dat niet kijken als me moeder alles kan horen, dus weet het niet sorry:Y)

    Assassin schreef:
    (...)

    Wauw, dat er nog iemand hier is met hetzelfde muziekniveau als jij, had ik eerlijk gezegd niet verwacht.


    Ik dus ook niet, maar ik wil geen ruzie om mijn muziek "niveau"...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Captain schreef:
    Ik denk dat ik de stem van Beyoncé herken, maar ik weet niet wie de man is? Misschien Chris Brown, maar ik kan ongelijk hebben.
    Je zou misschien kunnen zien met welke rappers/zangers Beyoncé allemaal heeft samen gezongen en dan die liedjes beginnen luisteren. Of stuur een e-mail naar de makers van het programma met je vraag. (:


    Ik heb hem al gevonden.

    Thanks anyway!

    Hale schreef:
    (...)

    Mag ik ook eens?

    Euhm Hale dat doe je al de hele tijd.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Oh oké.
    Al die moeite voor niks hahaha! ^^


    Where there is a sea there are pirates...