• 2 jaar geleden kreeg mijn beste vriendin een vriendje, ik was heel blij voor haar. de eerste paar maanden deed ze nog gewoon heel normaal tegen me, maar nadat ze 3 maanden met haar vriendje had ging ze met hem naar bed, mij maakte het niets uit maar ze hielt er maar niet over op. mijn beste vriendin is een heel jaloers type en dus iedereen die haar vriendje maar aankijkt is verlieft op hem, dat dacht ze dus ook bij mij. we gingen nog gewoon met elkaar om maar ze begon me steeds meer in de steek te laten voor haar vriendje. op een dag bleef ik bij haar slapen, en ineens bleef haar vriendje ook slapen ik vond dit zelf nogal raar want ik kwam voor haar en niet voor hem. elke keer als haar vriendje er was negeerde ze me een beetje. uiteindelijk vroeg ik dus telkens of ze bij mij wou blijven slapen zodat hij er niet was, als ze ja zei hoorde ik die dag niets van der en kwam ze dus ook niet. ze zei dan dat ze naar haar oma moest terwijl ze eigelijk gewoon bij haar vriendje was. Ik vond dit heel lullig van haar maar liet het gewoon over me heen komen. tot op de dag dat we met z'n alle naar een cafe gingen, 's avonds zou ik bij haar blijven slapen en zoals gewoonlijk haar vriendje ook, die avond heb ik hun het met elkaar horen doen. dit was voor mij de druppel. ik heb nog een paar keer met haar uitgepraat maar toch liet ze me elke keer weer stikken. Nu praat ze bijna niet meer met me maar als ze dat wel doet wilt ze het goedmaken. nu is mijn vraag aan jullie of ik weer verder zou gaan met de vriendschap of dat ik het moet vergeten?

    We waren trouwens 9 jaar vrienden en ook in die tijd liet ze me vaak stikken maar dan niet voor een vriendje.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik vind dat je haar geen vriendin kan noemen, heb je geprobeerd om met haar te praten? Ja. Dus dan zou ik het maar zo laten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik vind dat je haar geen vriendin kan noemen, heb je geprobeerd om met haar te praten? Ja. Dus dan zou ik het maar zo laten.


    ik benoem haar nu ook niet meer als vriendin, maar ze was wel altijd me beste vriendin, tot op de dag dat ze haar vriendje kreeg. Ze zegt ook altijd dat het niet aan hem ligt maar sinds ze hem heeft is ze heel erg veranderd. Ze rookt, gebruikt drugs en drinkt heel veel alcohol.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    ik zou haar laten, echt waar,

    Zij is niet wat ik onder een goede vriedin versta.
    Je kan best weer met haar omgaan, maar zorg er wel voor dat je er niet meer zo diep in gaat dat ze jou weer pijn kan doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Uneventful schreef:
    Ik vind dat je haar geen vriendin kan noemen, heb je geprobeerd om met haar te praten? Ja. Dus dan zou ik het maar zo laten.

    Just let her ruin her own goddamn life. Je hebt geprobeerd haar te helpen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Als ze je gewoon laat vallen voor hem?
    Wtf nee.


    Has no one told you she's not breathing?

    Laat haar nu maar eens stikken. Laat haar maar eens weten hoe dat voelt.

    xRadiation schreef:
    (...)

    ik benoem haar nu ook niet meer als vriendin, maar ze was wel altijd me beste vriendin, tot op de dag dat ze haar vriendje kreeg. Ze zegt ook altijd dat het niet aan hem ligt maar sinds ze hem heeft is ze heel erg veranderd. Ze rookt, gebruikt drugs en drinkt heel veel alcohol.


    Als je 'vriendin' je in de steek laat voor een jongen... dan weet ik het antwoord al. Ze is het niet waard. En de jongen mag dan wel een slechte invloed op haar hebben, het gaat toch een keer uit en dan staat ze alleen. Maar dan is ze jou wel kwijt. Dus als zij zich niet normaal kan gedragen, want ze doet het bewust, dan ben jij haar vriendin gewoon niet meer.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Laat haar vallen. Als ze dat doet sinds ze haar vriend heeft - en ze door hem zo veranderd is, zelfs beginnen roken én drugs...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind dat je genoeg je best hebt gedaan, ik zou het gewoon laten. Iemand die je zo laat vallen voor een vriendje, kan je geen vriendin noemen. Wie weet dat ze ooit met hangende pootjes bij je terugkomt, maar voor nu zou ik het maar gewoon laten en lief voor jezelf zijn door een leuker iemand te zoeken om mee om te gaan, want dat verdien je zeker!


    “Love is a contradiction.”

    Ik denk dat het tijd is voor jou om op zoek te gaan naar nieuwe vriendinnen.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    okay, dank jullie allemaal (: ik denk dat tussen haar en mij de wegen scheiden en we allebei onze eigen kant op moeten. ik ben geen reserve en ga me dus ook niet zo laten behandelen.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Uneventful schreef:
    Ik vind dat je haar geen vriendin kan noemen, heb je geprobeerd om met haar te praten? Ja. Dus dan zou ik het maar zo laten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cocktails schreef:
    Ik vind dat je genoeg je best hebt gedaan, ik zou het gewoon laten. Iemand die je zo laat vallen voor een vriendje, kan je geen vriendin noemen. Wie weet dat ze ooit met hangende pootjes bij je terugkomt, maar voor nu zou ik het maar gewoon laten en lief voor jezelf zijn door een leuker iemand te zoeken om mee om te gaan, want dat verdien je zeker!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dat is echt geen goede vriendin :O Okal heeft ze een vriendje, jullie kunnen daarom toch ook gewoon dingen blijven doen zonder dat die gast erbij is :S Echt, laat haar maar lekker, want dit is gewoon allemaal shit voor jou :( Dat verdien je niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.