xJoellaMalik schreef:
(...)
Kato, ik wil ook een one-shot (aa)
want jij kan mooi schrijven (:
Stuur me het volgende dan maar in pb: Naam:
Uiterlijk:
Karakter:
Stijl:
Over wie?
Passies?
En dan maak ik met plezier een One-Shot voor je, Joëlla. (: En awh, dankje! <3
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
Nouja , ik wil gewoon 2 plaatjes bij elkaar hebben. Maar ik weet niet goed hoe ik dat mooi kan doen.
Ik probeer het nu , maar ik weet niet of het gaaat lukken
xReplay schreef:
Ik ben uiteindelijk begonnen met een nieuw Larry stylinson verhaal, alleen ik kan geen titel bedenken.
Harry is verliefd op Louis en Louis weet het ook. En hun manager ook. En hun manager heeft een relatie tussen hun verboden. Harry denkt dat daarom Louis ook heeft ontkent dat hij verliefd op hem is. En uiteindelijk kan Harry het niet meer aan en laat steeds meer aan zijn fans blijken dat hij homo is en verliefd op Louis. Met alle gevolgen van dien.
Weet iemand een goede titel, alsjeblieft? (a')
Ik had zelf eerst: If lying hurts more than the truth. maar ik vind 'm slecht. ;x
Ik vind het nog een goede titel.
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
MALIKZAYN schreef:
(...) Photoshop cs4, maar ik heb 5 er ook op staan maar die gebruik ik nooit en omg omg omg Joe Jonas is vrienden aan het worden met 1D sfjdskjhsjkfhsklmwfh
OMGGGGGGG, are you serious? :'D
Brainiac schreef:
(...) Stuur me het volgende dan maar in pb: Naam:
Uiterlijk:
Karakter:
Stijl:
Over wie?
Passies?
En dan maak ik met plezier een One-Shot voor je, Joëlla. (: En awh, dankje! <3