• Ik schrijf samen een verhaal met iemand en dat bevalt me zo goed dat ik nu dus op zoek ben naar iemand die met mij samen een verhaal wil schrijven

    Ik heb enigszins ervraring met schrijven. Ik heb vier verhalen waarvan 1 op een ander account en die schrijf ik dus samen met Choizz

    Dus als je geintereseerd bent laat het me dan weten door hier in dit topic een reactie te zetten, een pb te sturen of even een bericht in mijn gb te schrijven

    Soort verhalen waar mijn voorkeur naar uit gaat

    - Wolfpack van La Push/Twilight verhalen
    - Harry Potter verhalen, vooral DM verhalen

    Maar lees bovenstaande goed daar gaat mijn voorkeur naar uit want ik ben ook bereid om een ander soort verhaal te schrijven

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 17:33 ]


    Physics is awesome

    ik zou eventueel wel willen, maar wat voor soort verhaal zou je dan willen ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik wil ook wel, maar welk soort verhaal wil je schrijven en heb je al een idee. dit is ongeveer mij stijl nu, die kan ik wel wat aanpassen licht er aan welk verhaal: Fade into darkness, voor meer voorbeelden moet je maar naar mijn profiel kijken. stuur me maar een gb of pb als je het wat vind.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 17:27 ]

    Saigon schreef:
    ik zou eventueel wel willen, maar wat voor soort verhaal zou je dan willen ?


    comfort in c h a o s

    Ik zou ook wel willen; ik zou graag een DM story willen schrijven (:


    | Reality is for people that lack imagination |