• They light up my world like nobody else <3



    I LOVE YOU GUYS(bloos)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 9:32 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    JOËLLAAAA


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Joellaaaaaa<33


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    trouwens, ik kom zondag nog wel gewoon :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    BEN IK OOK WEER<3


    What's so bad about being different?

    hallo lieverds.
    heb ik nog iets interessants gemist.
    en heeft iemand een link voor mij om het interview van vanmorgen terug te kijken (aa)


    Some things are changing too much.

    YAY.
    go Sanne (:


    Some things are changing too much.


    What's so bad about being different?

    xJoellaMalik schreef:
    hallo lieverds.
    heb ik nog iets interessants gemist.
    en heeft iemand een link voor mij om het interview van vanmorgen terug te kijken (aa)
    dat interview duurt echt zooo lang he ;o
    http://onedirectionholland.blogspot.com/


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)dat interview duurt echt zooo lang he ;o
    http://onedirectionholland.blogspot.com/

    Thankyou <3


    Some things are changing too much.

    Ik moet de vaatwasser leeg gaan ruimen -.-'


    Danmarks Dynamite.

    Het is even wachten tot de man van de bewaking de deur voor ons open doet, maar als we eindelijk naar binnen mogen krijgen we dan ook een warm welkom. Na drie zoenen van Harry, Louis, Liam, Zayn en Niall gaan we er eens goed voor zitten om onze vragen op ze af te vuren!

    Laten we maar gelijk met de deur in huis vallen, heeft iemand van jullie een vriendin?
    Liam: “Alleen ik heb een vriendin. Veel mensen vragen me ook of het niet lastig is, maar dat valt best wel mee. Het enige wat lastig is, is dat ik vaak weg ben van huis om te touren en we elkaar dus niet zo vaak zien. Maar mijn vriendin is een danseres, dus wat dat betreft begrijpt ze het wel en steunen we elkaar”.

    Als jullie meiden waren, wie zouden jullie dan het leukst vinden van de groep?
    Liam: “Louis!”
    Niall: “Harry en Liam”
    Zayn: “Harry, hij is cheeky”
    Harry: “Niall, I love Irish people!”
    Louis: “Zayn, omdat niemand nog zijn naam heeft genoemd, haha!”

    Wat is het meest vreemde wat een fan ooit voor jullie gedaan heeft?
    Harry: “Toen we in Liverpool waren voor een interview bij een radiostation gooide een fan een tonijnsandwich door het raam van onze auto toen we wegreden”.
    Louis: "En vergeet natuurlijk niet al die onderbroeken en beha’s die we naar ons toegesmeten krijgen tijdens optredens".
    Harry: “Ja, een onderbroek kwam zelfs vast te zitten aan de onderkant van mijn mircofoon. Deze wikkelde zich helemaal onder het onderste plateau heen, dus ik moest het wel naar voren laten vallen.
    Zayn: “En laatst werd er nog een Blackberry op het podium gegooid. Dat was vreemd…”
    Louis: “Ehm Zayn, meiden trekken hun ondergoed uit om naar ons toe te gooien, dát is pas vreemd…"

    Jullie zijn vaak bij elkaar door het rondreizen. Worden jullie nooit gek van elkaar?
    Niall: “Jawel, soms wel maar we maken nooit echt ruzie”.
    Zayn: “We kibbelen soms wel over welk radiostation we luisteren, wie er voorin mag zitten of andere kleine dingetjes. Als je moe bent, raak je wat sneller geïrriteerd. Maar na vijf minuten kunnen we er al weer om lachen”.
    Harry:”Ja, als we moe zijn of we hebben geen zin om te praten, luisteren we gewoon naar onze eigen muziek om ons een beetje af te zonderen van elkaar”.

    Hoe is het nu geregeld met school? Reist er een docent met jullie mee of zijn jullie helemaal niet met school bezig?
    Niall: “Door ons drukke schema is er op het moment geen enkele mogelijkheid om bezig te zijn met school. We staan ’s ochtends vroeg op en gaan ’s avonds laat pas slapen en zijn eigenlijk altijd bezig met de band”.
    Zayn: “Misschien pak ik school ooit weer op als het wat rustiger wordt rondom de band. Maar voor nu geniet ik van het moment en laat ik school even voor wat het is”.

    Als jullie een dagje vrij hebben, gaan jullie dan ook met elkaar om of heb je dan echt even genoeg van elkaar?
    Liam: “We hebben eigenlijk best veel contact met elkaar naast de band. We gaan samen winkelen en komen veel bij elkaar over de vloer. We zijn dus ook echt vrienden”.

    Welke van de volgende dingen hebben jullie het liefst:

    Het boek Forever Young of Dare to Dream: Life as One Direction?
    Allemaal: “Dare to Dream”.
    Liam: “Dit boek gaat meer over onszelf”.
    Louis: “En het is nieuwer… “
    Harry: “En shiny!”

    Selena Gomez of Miley Cyrus?
    Allemaal: Selena Gomez!

    Skinny jeans of baggy jeans?
    Liam, Louis en Liam: “Skinny jeans”
    Zayn en Niall; Baggy jeans”

    Uitgaan of thuisblijven met vrienden?
    Liam: “Ligt er maar net aan in welke bui ik ben. Als ik moe ben, dan vind ik het leuker om thuis te blijven en vrienden over de vloer te hebben.

    Simon Cowell of Cheryl Cole?
    Harry, Zayn, Niall en Liam:” Simon!”
    Louis: “Cheryl! Zij is veel knapper en heeft mooiere benen dan Simon haha!”
    Niall: “Simon is echt een aardige man, heeft een goed gevoel voor humor en leert ons veel dingen”.

    Met welke artiesten zouden jullie graag samen willen werken in de toekomst?
    Louis: “De Britse rapper Chipmunk”
    Zayne: “De band McFly en rapper Tinie Tempah”.

    Als jullie een cover mogen uitbrengen als single, welke zou dat dan zijn?
    Niall en Liam: “California King Bed van Rihanna”.
    Louis: “Valerie van Amy Winehouse”.

    Wat is jullie grootste wens voor in de toekomst?
    Harry: “Het liefst zouden we door willen gaan zoals het nu gaat. We zijn trots op de muziek die we maken en genieten van elk moment”.
    Liam: “Dat ons album wereldwijd op nummer één komt te staan in de lijsten”.
    Zayn: “En heel veel awards winnen!”

    Dus jullie denken nog niet aan trouwen en kinderen krijgen?
    Niall: “Nee, daar zijn we nog te jong voor nu. Maar vraag het over tien jaar nog eens en wie weet heb ik dan een paar rondrennende kinderen bij me”.

    Zullen we dan afspreken dat we elkaar over tien jaar weer spreken?
    Niall: “Deal!”


    Ik heb hier zo om moeten lachen bij dingen die louis zegt, en ik zit met tranen in mijn ogen. Ik ben alles aan het lezen enzo, en ik ben gewoon zo blij dat ik ze gezien heb.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    volgens mij ga ik morgen kapotttt, eerst een helft met mijn eigen team meedoen, en dan daarna met Dames 2 of een hele wedstrijd, of een halve.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Houis schreef:
    Het is even wachten tot de man van de bewaking de deur voor ons open doet, maar als we eindelijk naar binnen mogen krijgen we dan ook een warm welkom. Na drie zoenen van Harry, Louis, Liam, Zayn en Niall gaan we er eens goed voor zitten om onze vragen op ze af te vuren!

    Laten we maar gelijk met de deur in huis vallen, heeft iemand van jullie een vriendin?
    Liam: “Alleen ik heb een vriendin. Veel mensen vragen me ook of het niet lastig is, maar dat valt best wel mee. Het enige wat lastig is, is dat ik vaak weg ben van huis om te touren en we elkaar dus niet zo vaak zien. Maar mijn vriendin is een danseres, dus wat dat betreft begrijpt ze het wel en steunen we elkaar”.

    Als jullie meiden waren, wie zouden jullie dan het leukst vinden van de groep?
    Liam: “Louis!”
    Niall: “Harry en Liam”
    Zayn: “Harry, hij is cheeky”
    Harry: “Niall, I love Irish people!”
    Louis: “Zayn, omdat niemand nog zijn naam heeft genoemd, haha!”

    Wat is het meest vreemde wat een fan ooit voor jullie gedaan heeft?
    Harry: “Toen we in Liverpool waren voor een interview bij een radiostation gooide een fan een tonijnsandwich door het raam van onze auto toen we wegreden”.
    Louis: "En vergeet natuurlijk niet al die onderbroeken en beha’s die we naar ons toegesmeten krijgen tijdens optredens".
    Harry: “Ja, een onderbroek kwam zelfs vast te zitten aan de onderkant van mijn mircofoon. Deze wikkelde zich helemaal onder het onderste plateau heen, dus ik moest het wel naar voren laten vallen.
    Zayn: “En laatst werd er nog een Blackberry op het podium gegooid. Dat was vreemd…”
    Louis: “Ehm Zayn, meiden trekken hun ondergoed uit om naar ons toe te gooien, dát is pas vreemd…"

    Jullie zijn vaak bij elkaar door het rondreizen. Worden jullie nooit gek van elkaar?
    Niall: “Jawel, soms wel maar we maken nooit echt ruzie”.
    Zayn: “We kibbelen soms wel over welk radiostation we luisteren, wie er voorin mag zitten of andere kleine dingetjes. Als je moe bent, raak je wat sneller geïrriteerd. Maar na vijf minuten kunnen we er al weer om lachen”.
    Harry:”Ja, als we moe zijn of we hebben geen zin om te praten, luisteren we gewoon naar onze eigen muziek om ons een beetje af te zonderen van elkaar”.

    Hoe is het nu geregeld met school? Reist er een docent met jullie mee of zijn jullie helemaal niet met school bezig?
    Niall: “Door ons drukke schema is er op het moment geen enkele mogelijkheid om bezig te zijn met school. We staan ’s ochtends vroeg op en gaan ’s avonds laat pas slapen en zijn eigenlijk altijd bezig met de band”.
    Zayn: “Misschien pak ik school ooit weer op als het wat rustiger wordt rondom de band. Maar voor nu geniet ik van het moment en laat ik school even voor wat het is”.

    Als jullie een dagje vrij hebben, gaan jullie dan ook met elkaar om of heb je dan echt even genoeg van elkaar?
    Liam: “We hebben eigenlijk best veel contact met elkaar naast de band. We gaan samen winkelen en komen veel bij elkaar over de vloer. We zijn dus ook echt vrienden”.

    Welke van de volgende dingen hebben jullie het liefst:

    Het boek Forever Young of Dare to Dream: Life as One Direction?
    Allemaal: “Dare to Dream”.
    Liam: “Dit boek gaat meer over onszelf”.
    Louis: “En het is nieuwer… “
    Harry: “En shiny!”

    Selena Gomez of Miley Cyrus?
    Allemaal: Selena Gomez!

    Skinny jeans of baggy jeans?
    Liam, Louis en Liam: “Skinny jeans”
    Zayn en Niall; Baggy jeans”

    Uitgaan of thuisblijven met vrienden?
    Liam: “Ligt er maar net aan in welke bui ik ben. Als ik moe ben, dan vind ik het leuker om thuis te blijven en vrienden over de vloer te hebben.

    Simon Cowell of Cheryl Cole?
    Harry, Zayn, Niall en Liam:” Simon!”
    Louis: “Cheryl! Zij is veel knapper en heeft mooiere benen dan Simon haha!”
    Niall: “Simon is echt een aardige man, heeft een goed gevoel voor humor en leert ons veel dingen”.

    Met welke artiesten zouden jullie graag samen willen werken in de toekomst?
    Louis: “De Britse rapper Chipmunk”
    Zayne: “De band McFly en rapper Tinie Tempah”.

    Als jullie een cover mogen uitbrengen als single, welke zou dat dan zijn?
    Niall en Liam: “California King Bed van Rihanna”.
    Louis: “Valerie van Amy Winehouse”.

    Wat is jullie grootste wens voor in de toekomst?
    Harry: “Het liefst zouden we door willen gaan zoals het nu gaat. We zijn trots op de muziek die we maken en genieten van elk moment”.
    Liam: “Dat ons album wereldwijd op nummer één komt te staan in de lijsten”.
    Zayn: “En heel veel awards winnen!”

    Dus jullie denken nog niet aan trouwen en kinderen krijgen?
    Niall: “Nee, daar zijn we nog te jong voor nu. Maar vraag het over tien jaar nog eens en wie weet heb ik dan een paar rondrennende kinderen bij me”.

    Zullen we dan afspreken dat we elkaar over tien jaar weer spreken?
    Niall: “Deal!”


    Ik heb hier zo om moeten lachen bij dingen die louis zegt, en ik zit met tranen in mijn ogen. Ik ben alles aan het lezen enzo, en ik ben gewoon zo blij dat ik ze gezien heb.
    JA DIE HEB IK OOK GEZIEN (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik had echt om Niall zijn vest moeten vragen, en dan kijken wat hij zei HAHA


    If you spread your wings, you can fly away with me.



    (H):9~


    It's like I'm finally awake - One Direction.