• They light up my world like nobody else <3



    I LOVE YOU GUYS(bloos)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 9:32 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Snickers schreef:
    Uhm, weten jullie een leuke jongensnaam? :'D
    En niet zo'n stomme standaard Nederlandse haaha
    Brandon, Taylor, Kyle?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Gister was One Direction in Nederland en lucky me, ik mocht een interview met de boys doen.
    En ja, dat was superleuk!

    Zo vertelden ze me dat Engelse boys ALTIJD betalen als ze een date hebben. Nou, daar kunnen onze Nederlandse jongens nog wat van leren toch? Sowieso zijn er nog wel wat dingen die Liam, Niall, Zayn, Louis en Harry vertelden waar je vriendje nog wat aan heeft, maar dat moet je binnenkort maar in HITKRANT zelf checken... En over 'dingen leren' gesproken, de boys wilden ook van alles van mij weten over Nederland. Bijvoorbeeld hoe je 'Hoi, hoe gaat het met je?' moesten zeggen. Maar nog belangrijker: ze wilden alles weten over zoenen in Nederland! Ze wisten namelijk niet of ze nu twee of drie zoenen moesten geven als ze iemand gedag wilden zeggen en of ik ze dat ff wilde vertellen. Zayn was al helemaal blij dat het er drie waren, want: 'One on the cheek, another one on the cheek and the last on the lips then?' Ehm nee... Niall had het wel door en deed het voor bij mij: 'No mate. It's like this: cheek, cheek and cheek.' En nadat Niall klaar was met me 'zoenen' wilde de rest ook nog een keer oefenen... It's a tough job, but someone's gotta do it! ;)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    Gister was One Direction in Nederland en lucky me, ik mocht een interview met de boys doen.
    En ja, dat was superleuk!

    Zo vertelden ze me dat Engelse boys ALTIJD betalen als ze een date hebben. Nou, daar kunnen onze Nederlandse jongens nog wat van leren toch? Sowieso zijn er nog wel wat dingen die Liam, Niall, Zayn, Louis en Harry vertelden waar je vriendje nog wat aan heeft, maar dat moet je binnenkort maar in HITKRANT zelf checken... En over 'dingen leren' gesproken, de boys wilden ook van alles van mij weten over Nederland. Bijvoorbeeld hoe je 'Hoi, hoe gaat het met je?' moesten zeggen. Maar nog belangrijker: ze wilden alles weten over zoenen in Nederland! Ze wisten namelijk niet of ze nu twee of drie zoenen moesten geven als ze iemand gedag wilden zeggen en of ik ze dat ff wilde vertellen. Zayn was al helemaal blij dat het er drie waren, want: 'One on the cheek, another one on the cheek and the last on the lips then?' Ehm nee... Niall had het wel door en deed het voor bij mij: 'No mate. It's like this: cheek, cheek and cheek.' En nadat Niall klaar was met me 'zoenen' wilde de rest ook nog een keer oefenen... It's a tough job, but someone's gotta do it! ;)


    Super gaaf. (: heb je dit van de site ?


    Danmarks Dynamite.

    LouisxNiall schreef:
    (...)

    Super gaaf. (: heb je dit van de site ?
    uhm nee stond op zo een andere site haha.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 15:15 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)uhm nee stond op zo een andere site haha.


    WHAHAHA , oké.


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil ook een nieuwe story , maar heb geen inspiratie -.-


    Danmarks Dynamite.

    Vampire Diaries is bijna afgelopen(: dus dan ben ik er weer(:


    What's so bad about being different?

    Nouis schreef:
    Vampire Diaries is bijna afgelopen(: dus dan ben ik er weer(:
    JEUJ <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    WOEHOEE al 430 woorden(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NIAM schreef:
    Gister was One Direction in Nederland en lucky me, ik mocht een interview met de boys doen.
    En ja, dat was superleuk!

    Zo vertelden ze me dat Engelse boys ALTIJD betalen als ze een date hebben. Nou, daar kunnen onze Nederlandse jongens nog wat van leren toch? Sowieso zijn er nog wel wat dingen die Liam, Niall, Zayn, Louis en Harry vertelden waar je vriendje nog wat aan heeft, maar dat moet je binnenkort maar in HITKRANT zelf checken... En over 'dingen leren' gesproken, de boys wilden ook van alles van mij weten over Nederland. Bijvoorbeeld hoe je 'Hoi, hoe gaat het met je?' moesten zeggen. Maar nog belangrijker: ze wilden alles weten over zoenen in Nederland! Ze wisten namelijk niet of ze nu twee of drie zoenen moesten geven als ze iemand gedag wilden zeggen en of ik ze dat ff wilde vertellen. Zayn was al helemaal blij dat het er drie waren, want: 'One on the cheek, another one on the cheek and the last on the lips then?' Ehm nee... Niall had het wel door en deed het voor bij mij: 'No mate. It's like this: cheek, cheek and cheek.' En nadat Niall klaar was met me 'zoenen' wilde de rest ook nog een keer oefenen... It's a tough job, but someone's gotta do it! ;)



    Ik ben zo jaloers op haar hahaha,


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Foto's -

    Sorry voor de reclame , maar ik weet niet of jullie dit leuk vinden , OneDirection staat er ook al tussen (:


    Danmarks Dynamite.

    ALLOOOOAAAAA (:


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    ALLOOOOAAAAA (:


    HELLEEUU !


    Danmarks Dynamite.

    JOELLA <3333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Oké ik heb nu dus een tik om overal "(:" achter te zetten xd


    Danmarks Dynamite.