• Sinds ik 3 jaar geleden naar een nieuwe school ging, heb ik daar echt een erg leuk iemand leren kennen.
    Ik zag haar echt zoals mijn zus/beste vriendin...

    Op mijn vorige school voelde ik me rotslecht wegens pesterijen en zo van die dingen...
    En sinds ik haar leerde kennen, bloeide ik weer open.
    Ik voelde me na lange tijd terug gelukkig.

    Nu zit ze sinds vorig jaar op een andere school, wat ook een beetje op mijn humeur sloeg...
    Nu lach ik veel minder in de klas, ben ik stiller en heb zo echt het gevoel dat ik zo'n beetje down ben...

    Maar dat is niet echt het probleem want buiten school zie ik haar elke dag omdat ze 2 straten verder woont...
    Maar nu kreeg ik plots te horen dat ze gaat verhuizen in januari.
    De maand waar ik in verjaar dus...

    Waar ze gaat wonen is redelijk ver van bij mij thuis dus ik ben nu echt bang dat ik alleen nog maar contact ga hebben via internet..

    Ik vrees ook zo'n beetje dat ik me terug slecht ga voelen als ik niet meer zo kan lachen...
    Tuurlijk heb ik ook nog andere vriendinnen waar ik mee kan lachen, maar dat is anders...met haar kan ik lachen om haar klunzigheid, haar spraakgebrek, redelijk domme uitspraken en om de meest domste dingen dat we meemaken...
    Pffff I don't like this at all...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wow, eh, kutsituatie much, maar het lijkt er een beetje op dat jij je goedvoelt omdat zij 'minder' dan jij is? Domme uitspraken en een spraakgebrek vind ik nou niet echt complimenteus. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ai dat klinkt inderdaad niet leuk nee. Maar probeer toch meer contact te houden dan alleen internet. Ga samen uit, ga winkelen en spreek soms iets af ofso. Het is zoo leuk als je je vriendin na een lange tijd weer ziet dan heb je elkaar ook veel te vertellen. Ik zit op een andere school dan al mijn andere vriendinnen. Dat is best zwaar maar ik maak wel eens wat tijd vrij en we hebben dan wel veel lol :Y)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Wel vreemd dat je alleen maar slechte dingen over je 'goede' vriendin zegt.. Just saying.


    I love you Tim

    Colibre schreef:
    Wow, eh, kutsituatie much, maar het lijkt er een beetje op dat jij je goedvoelt omdat zij 'minder' dan jij is? Domme uitspraken en een spraakgebrek vind ik nou niet echt complimenteus. (no_chears)

    Dat gevoel heb ik echt niet hoor...want ik heb het even erg als haar...
    Maar we lachen er beiden mee :)
    Want eigenlijk zijn we elkaars tegenpolen en toch ook weer niet...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb ooit ook een beste vriendin gehad die ver van me vandaan woonde.
    Maar weet je hoe geweldig het was als we elkaar weer zagen.


    "Ignite, my love. Ignite."