• IK WEL! EN IK HEB ZE EEEN FRIIIICKING HAND GEGEVEN. ZAYN KEEK ME ECHT HEEL CJOET AAN MET N BIG SMILE EN LIAM VROEG INEENS; can you believe he's back? Maar k wist niet waar die t over had en zo xd.
    anyway, nog meer mensen die zijn gegaan?

'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

Ik -a- en toen pakte Liam mijn hand vast en Zayn was geweldig en Harry noemde me babe. Kortom; het was een geweldige dag.

To infinity and beyond •

Mijn beste vriendin, Zayn noemde haar "Pretty" en ze heeft Zayn, Harry en Liam aangeraakt. Jeuj.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

woow nog een topic erover

ik ben niet echt fan, maar het lijkt me wel leuk voor de fans

IK NIET :'D

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Goddamnit ik ken die hele 1D niet maar ze zijn knap en als ik dit zo hoor word ik wel jaloers. : (

Maar super leuk voor je! <3

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Ik ben gegaan! Ik heb een foto met Niall, Harry noemde me babe en hij hoorde aan mijn stem dat ik ziek was en toen zei ie zo tegen Louis van: "She is sick.. aww.." En toen een knipoog naar mij haha. En Zayn was gewoon adorable, hij glimlachte zo en toen moest ik giechelen en toen ging hij weer hard lachen lol. Het was geweldig. (:

We accept the love we think we deserve.

ik moest de hele schooldag aan horen dat een vriendin van mij er niet naar toe kon D: , maar leuk voor C:

Shoganai i ne~

GODVER NEE KUT IK WAS ER NIET BIJ. ;( allemaal vanwege die stomme toetsen! ik ben zoooo jaloers op jullie allemaal, hehe. <3

It's time to be happy again.

Ik ga mijn überlange verhaal nog optikken, komt er op neer dat ik al mijn tekeningen persoonlijk heb kunnen geven, Niall me een lange tijd met open mond heeft aangestaard (ik wacht nog op de foto's van mijn vriendin!!), Niall heeft gezegd dat hij mijn tekening zou inlijsten en Harry keer op keer bleef herhalen: 'You're so talented!' En een paar keer 'Thank you, Thank You!' omdat hij zo blij was met de tekening.
    Ik ga dood van geluk. Die ontzettende bewonderende blikken die ik toegeworpen heb gekregen... En dit was nog niet eens alles!!

[ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 1:04 ]

JDN.

Fuck my life! :c

Harmonia nectere passus.

IK. WAS. ER. NIET. (bat)
    IK BEN ZO JALOERS OP IEDEREEN DIE GING (cat)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

IK WAS ER WEL OMG <3
    Ik was zo blij. Liam zei hey babe, Niall zei heel schattig 'Nawww thankyou!' met zon lief lachje toen ik zei dat hij geweldig was, Zayn glimlachte heel breed naar me en toen ik tegen Louis zei 'You look so good today!' zei die 'Aw, you too babe!' =D

Hope goes lost but never dies.

Ik niet n.n'
    Ik heb gisteren iets leuks gedaan (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Aah het was echt awesome! Alleen de plaatsen op het balkon waren echt kut! D:
    Maar we mochten ze gewoon een hand geven! Aah en Niall en Harry keken zoo cute!
    Het was echt een geweldige dag!

You never fail, unless you keep trying...

Ik ben niet geweest, want ik bent ook geen fan.