• Ik zit op de fiets en ik sta vlakbij de stoep want ik moet rechtsaf en ik kan niet meteen rechtsaf slaan want er staan andere mensen met hun fiets voor me. En als ik dan rechtsaf wil komt er zo'n vrouw over de stoep en dan rijdt ze met haar pedaal in mijn wiel en dan zegt ze dat ik moet uit kijken!

    Ben ik degene die het onterecht vind dat die vrouw tegen mij zegt dat ik moet uit kijken terwijl ze zelf fout zit?!

    Jullie zijn beide fout :Y)

    Door die vetgedrukte tekst raak ik in de war. :W

    Achja dat soort dingen heb ik ook wel met fietsen. Ik rijd braaf achter iemand, en wil hem inhalen. Ineens gaat hij linksaf zonder zn hand uit te steken. Ik dus keihard op de rem en rij hem echt net niet in z'n wiel. Hij keihard vloe": 'En die jeugd van tegenwoordig kijkt ook niet meer uit! Wat is dit voor belachelijks. een man van 67 kan niet een meer normaal op z'n fiets zitten.' Bwahh.
    Ik haat dat soort situaties ook echt.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 16:58 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Altair schreef:
    Door die vetgedrukte tekst raak ik in de war. :W


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    die vrouw is fout.
    want jij staat netjes op de weg en zij rijd over de stoep, en dat mag niet:Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Als die vrouw over de stoep reed zit zij fout


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Atropos schreef:
    Achja dat soort dingen heb ik ook wel met fietsen. Ik rijd braaf achter iemand, en wil hem inhalen. Ineens gaat hij vam rechtsaf zonder zn hand uit te steken. Ik dus keihard op de rem en rij hem echt net niet in z'n wiel. Hij keihard vloe": 'En die jeugd van tegenwoordig kijkt ook niet meer uit! Wat is dit voor belachelijks. een man van 67 kan niet een meer normaal op z'n fiets zitten.' Bwahh.
    Ik haat dat soort situaties ook echt.

    Als hij rechtsaf slaat heb je toch geen las van hem?

    On:Tja, je heb nu eenmaal van die vervelende mensen he. Volgende keer niet de dicht bij de stoep fietsen. Hoe heeft ze dat trouwens voor mekaar gekregen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Als hij rechtsaf slaat heb je toch geen las van hem?

    On:Tja, je heb nu eenmaal van die vervelende mensen he. Volgende keer niet de dicht bij de stoep fietsen. Hoe heeft ze dat trouwens voor mekaar gekregen?

    Oh, duhh. Links bedoelde ik(krul)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wat een k*twijf is die vrouw dan :X
    Ik zou gewoon zeggen: 'Kijk zelf is uit joh! Jij bent hier degene die over de stoep fietst!'


    26 - 02 - '16

    ik word bijna aangereden door fietsers die staan lopen te bellen (cat) zowat elke dag.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 16:59 ]


    Shoganai i ne~

    Altair schreef:
    Door die vetgedrukte tekst raak ik in de war. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hooligan schreef:
    Jullie zijn beide fout :Y)


    Hoezo zit ik fout ik wacht netjes en dan komt zij over de stoep aan fietsen en dan rijdt ze zo in mijn wiel! Kun je me even uitleggen wat ik fout doe?!

    En nadat ik van de verbazing was bekomen heb ik heel hard Bitch naar haar geschreeuwd zo boos was ik!