• Gisteren bij de judo is een vriend van mij flauwgevallen.
    Ik kon hem niet meer spreken dus had ik gehoopt hem in de bus te kunnen spreken maar door veolia (de slechtste busmaatschappij van Nederland) haalde ik mijn bus niet.
    Maar toe net had ik even met hem op hyves zitten praten en het bleek dat hij op zijn achter hoofd gevallen was. Toen was alles zwart geworden en was hij wakker geworden en had hij zo van: 'Wat doe ik hier?'
    En hij kon ook niet lopen omdat hij te duizelig was.
    Owh wat lijkt dat me eng.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh dat lijkt me ook heel eng!


    Alleen maar tranen van geluk

    Oh, dat is erg.
    Bij mij bij judo ook laatst, hij was verkeert terecht gekomen en kon zijn benen niet meer bewegen. Ambulance en alles er bij. Gelukkig was er niks aan de hand, zijn zenuwen waren geblokkeerd door de schok. Maar wel behoorlijk eng om dat te zien/hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Inderdaad, dat lijkt mij ook heel erg eng. Zeker als je daarna weer bijkomt en niet weet wat er gebeurd is.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Je moet hem ook niet zo hard slaan!
    Nee grapje, mij lijkt dat niet zo heel erg. Maar ik ben verder nog nooit flauwgevallen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    mij overkomt het vaker.. maar het blijft eng!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik en vrienden van me waren eens met een meisje aan het praten, valt ze achterover. Gelukkig dat er snel iemand bij kwam en alle kinderen er zo rond komen staan. Toen ze wakker werd heeft ze ook in haar broek geplast. Dat was best wel zielig voor haar wan sommigen kinderen lachen haar daar gewoon door uit.

    zelf ben ik een keer (wat ik ervan mee kreeg) flauwgevallen en heb het een keer gezien, das echt eng. maar dat was gelukkig wel bij de huisarts dat k dat zag. zelf is het me voor een lift gebeurt toen ik was gestopt (door omstandigheden die les) met de judo les.

    Dat is ook eng.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Pff, dat lijkt me echt vreselijk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Echt eng! :O Ben blij dat ik bijna nooit flauwval.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Swayze schreef:
    Oh dat lijkt me ook heel eng!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik was in de eerste flauwgevallen tijdens de gym les. Maar ik kon het al voelen, want mijn leraar kon me eerst nog naar de banken slepen haha. Toen waren me bbenen al hhelemaal slap en was ik duizelig. Maar ik voel dat altijd aankomen :3


    Trust me. I'm the doctor

    been there,
    Toen ik jonger was (tot mijn 8e ongeveer) viel ik minstens 1X per 2 weken flau. Nu is het gelukkig VEEL minder maar ik val nog steeds af en toe flauw. Het is echt een vaag gevoel.
    Het ergste was nog wel toen ik midden in de kerk flauwviel terwijl het kerstims was. AWKWARD!


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead