• zoveel spijt gehad van iets dat je gewoon buikpijn hebt en misselijk bent/?
    nou dat heb ik nu dus ik ging gister met me vriendin ergens wat drinken en het was echt vet gezellig kwamen nog een paar mensen tegen.
    maar op een gegeven moment moest ik naar huis en ze schoot maar niet op dat ik uit eindelijk naar huis gebracht ben door iemand.
    daarna hebben haar ouders mij opgebeld waar we bleven dus ik zo'n kut smoesje verzinnen en nu heeft zei dus een groot probleem..

    echt help hoe krijg ik dit weer goed :(
    sorry voor het zeik verhaal(flower)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Maar praat eens met haar of ze hele erge problemen erdoor heeft gehad? Als dat zo is kun je je nog altijd verontschuldigen en haar trakteren :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    een grote chocolade reep voor haar kopen waar SORRY op staat(banana)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Horan schreef:
    Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Maar praat eens met haar of ze hele erge problemen erdoor heeft gehad? Als dat zo is kun je je nog altijd verontschuldigen en haar trakteren :'D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Heb ik vaak zat. Gewoon misselijk, moe, kotsen enzo.. I hate it.


    I'd rather die than be famous.

    wat heb ik ook een droogkloot vriendin kom op school aan zeg ik zo "sorry"
    "sorry waarvoor?" "voor gister" "gister wat dan oo van me ouders lekker boeie" XD


    its always the same road,it just go's on and on..

    soms


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dat valt op zich nog wel mee. Ik heb zo'n spijt gehad van dingen die ik heb gedaan dat ik mezelf wel helemaal verrot kan slaan en gillend gek kan worden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.