• Ik naar de eerste middelbare schooltijd (joehoe)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zecora schreef:
    (...)
    -.-


    Good comeback -not-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De tijd toen ik nog een kind was en geen besef had van wat er in de wereld gebeurt.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 16:39 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Naar de tijd van de Romeinen of van de middeleeuwen. Het lijkt me nu echt eens interessant om hun levensstijl in het echt mee te maken.
    En als je bedoelt uit mijn leven, nog naar voor ik 'gemaakt' was


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Naar de tijd van de Romeinen of van de middeleeuwen. Het lijkt me nu echt eens interessant om hun levensstijl in het echt mee te maken.
    En als je bedoelt uit mijn leven, nog naar voor ik 'gemaakt' was


    oeh egt wel

    (of naar de tijd (wereld) van Arthur. (falls in love) come on tis een geweldige mythe.)

    ik zou egt naar de werelden van de mythes willen gaan of de goden.
    thinks nerdie xD (nerd)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik wil niet terug naar het verleden, voor geen goud. Het verleden heeft me gemaakt tot wie ik nu ben, en ik wil de oude ik niet terug. Het verleden heeft me sterker gemaakt en ik ben blij zoals ik nu ben. Ik leef nu, ik leef met wie ik nu ben, en ik lever mezelf voor geen goud in. No fucking way.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 17:55 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zou terug willen naar de tijd dat mijn opa nog leefde, dan kon ik hem zeggen hoeveel ik van hem hou.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik wil juist naar de toekomst o-O kijken wat er van me is geworden, en of ik bepaalde mensen van nu dan nog mee om ga.
    & hoe het met bepaalde mensen is geworden waar ik om geef enzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou echt wel eens naar de middeleeuwen willen gaan *dat boeit mij enorm*
    Maar uit mijn eigen leven? Neen, niet echt. Mijn leven is niet zo interessant.
    Ik ben blij met de beslissingen die ik gemaakt heb (eh? alsof dat er al zoveel zijn?) en ik probeer in het heden te leven (ook niet té veel aan de toekomst denken)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    2000/2001 toen was ik vier/vijf en net op de basisschool. Geen zorgen en gewoon buiten spelen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Toboe schreef:
    Niet (:

    Naar 14 juli 2011 :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the