• They light up my world like nobody else <3



    I LOVE YOU GUYS(bloos)

    Sanne, Lisa, Esther, Marrit, Elena, Chelsea, Lotte, Joyce, Chanou, Lianne, Fabienne, Joëlla, Robin <3

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 0:34 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NIAM schreef:
    (...)HAHA die zie je toch nooit meer terug (:


    ahahhaa dat is waaar(:


    What's so bad about being different?

    ESTHER<3


    What's so bad about being different?

    ESTHER <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ben verdrietig ): Mn msn gesprek met mijn crush ging niet zo best (huil)

    Narry schreef:
    Ik ben verdrietig ): Mn msn gesprek met mijn crush ging niet zo best (huil)
    ahw wat is er gebeurt? ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)ahw wat is er gebeurt? ):

    Nou eerst praatte hij wel terug en geen eens kort af, gewoon aardig, maar toen reageerde hij niet, ging ineens offline, kwam weer online (precies daarna, zou wel aan de verbinding liggen dan), ik zei nog wat en hij reageerde gewoon helemaal niet meer en was een paar minuten daarna weer offline.
    Een andere jongen waar ik ook mee sprak probeerde me gerust te stellen dat hij me heus niet aan het negeren was en dat er van alles kon zijn, omdat hij ook met hem had gepraat (gisteren) en hij vind hem wel heel aardig. Maar kijk dat zijn jongens onder elkaar.
    Maar nu ben ik dus bang dat hij me gewoon aan het negeren was (huil)

    Die andere zei ook al, dat als hij me aan het negeren was dat hij gek is en dat hij me niet waard is.
    En hoe waar dat ook mag zijn, I don't like that ):

    Narry schreef:
    (...)
    Nou eerst praatte hij wel terug en geen eens kort af, gewoon aardig, maar toen reageerde hij niet, ging ineens offline, kwam weer online (precies daarna, zou wel aan de verbinding liggen dan), ik zei nog wat en hij reageerde gewoon helemaal niet meer en was een paar minuten daarna weer offline.
    Een andere jongen waar ik ook mee sprak probeerde me gerust te stellen dat hij me heus niet aan het negeren was en dat er van alles kon zijn, omdat hij ook met hem had gepraat (gisteren) en hij vind hem wel heel aardig. Maar kijk dat zijn jongens onder elkaar.
    Maar nu ben ik dus bang dat hij me gewoon aan het negeren was (huil)
    ahw, als hij eerst gewoon normaal tegen jou deed praten, en daarna niet meer weet ik zeker dat hij jou niet aan het negeren was!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)ahw, als hij eerst gewoon normaal tegen jou deed praten, en daarna niet meer weet ik zeker dat hij jou niet aan het negeren was!

    Hmpf... Tis gewoon kut, ik durf amper een gesprek met hem te beginnen, vooral op msn, toen ik het ook deed leek het net alsof ik een hartklopping kreeg O.o
    En nu weet ik dus niet hoe ik nog een keer die moed bij elkaar kan weten te versamelen, of wat ik dan zou moeten zeggen ):

    Narry schreef:
    (...)
    Hmpf... Tis gewoon kut, ik durf amper een gesprek met hem te beginnen, vooral op msn, toen ik het ook deed leek het net alsof ik een hartklopping kreeg O.o
    En nu weet ik dus niet hoe ik nog een keer die moed bij elkaar kan weten te versamelen, of wat ik dan zou moeten zeggen ):
    je moet de volgende keer gewoon weer tegen hem praten, anders dan durf je het straks nooit meer.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)
    Hmpf... Tis gewoon kut, ik durf amper een gesprek met hem te beginnen, vooral op msn, toen ik het ook deed leek het net alsof ik een hartklopping kreeg O.o
    En nu weet ik dus niet hoe ik nog een keer die moed bij elkaar kan weten te versamelen, of wat ik dan zou moeten zeggen ):
    Ahww esther, ik weet hoe het voelt ;x
    Maar je moet volgende keer gewoon nog een keer proberen(H)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NIAM schreef:
    (...)je moet de volgende keer gewoon weer tegen hem praten, anders dan durf je het straks nooit meer.

    Ik durf het nu al niet meer (:
    Maar het is echt raar... ik praat ook wel met andere jongens op msn, die nog wel ouder zijn dan hem, dan durf ik alles te zeggen en heb ik nergens last van, maar bij hem.... >.<

    Woeeeeh fc groningen heeft gewonnen(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    Woeeeeh fc groningen heeft gewonnen(krul)
    NEEE VAN AJAX? JIJ MEENT DIE.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HALLLOOOOOOOOO (:


    Some things are changing too much.