• For everyone who believes in Drarry:




    Klik voor inschrijven gezamenlijke drarrystory! :D


    The story of all stories

    Er zijn twee Slytherin Princes die met The Darkest Love van elkaar houden -maar eigenlijk elkaars Perfect Enemy zijn en- Being Wacthed kinky vinden,(those Bad boys) die op me wachten en als ik te laat ben hebben ze weer last van Erased Love en dan breekt The Afterwar los. En geloof me dan is er geen plaats voor Forgiveness & Reconciliation. Ze moesten natuurlijk eerst wel wat Changes ondergaan maar hé We all have our scars. Ik zei nog tegen hen:
    "Never fall in love"
    Maar gezien ze dat hele Frenemy gedoe zat waren zei de ene:
    "I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you."
    waarop de andere zei:
    "How could you love me when your heart is stone cold?"
    Ik zei nog zo:
    "When you play with fire you get burnt."
    Maar ze hadden er geen oor naar en toen ze in de problemen kwamen vroeg ik:
    "Would you kill for the one you love?"
    Waarop de ene heimelijk zei:
    "Killers are quiet."
    "Ja, we zullen vechten als Snakes&Lions," zei de andere.
    Nu is hun relatie Surreptitious&Mellifluous, maar ik vind ze best schattig zo.

    You ain’t gonna tie me down!” He yelled.
    I can’t stop now.” The blond haired boy answered.
    Hit me one more time, and I’ll hex you’re balls off!” The black haired boy yelled again.
    This will remind you,”
    "I hate you and your Secret life!"
    "I hate You and your Broken Promises!"It’s funny How one moment can change everything especially When love takes over.
    "Loving you is like breathing, so how can I stop?"
    “You can't Harry, We’re meant to be!” One of the boys whispered.
    That was when The magical world of Drarry was born.

    List of awesome Drarryheads:
    Cockney = Elise
    Crushed = Elise
    DrarryMORE = Rosa
    DrarryPotter = Evelien
    Dray = Karin
    LouisStyles = Kimberly
    LoveLost = Sharon
    Orchideous = Nicky
    Patronum = Evelien
    Pukkelxding = Annick
    RiverDance = Kristy
    Soarin = Lies
    StoryBelle = Lizz


    TODAY IS DRARRYDAY


    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 14:00 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Crushed schreef:
    (...)
    Ik heb daar een hekel aan.
    Ik denk echt dat die serieus té langdradig wordt. Hoeveel hoofdstukken heeft die nu al? 10 000 of zo??

    :'D
    ze heeft zelfs een vervolg, dat verhaal is alleen voor levensloze mensen


    Cool, neat, swell -Cry

    Laatst Gelezen:
    Erased Love| Drarry

    _O_

    Soarin schreef:
    (...)
    :'D
    ze heeft zelfs een vervolg, dat verhaal is alleen voor levensloze mensen

    Inderdaad. :'D
    Ze activeerd om de 5 seconden een deel of zo. :')

    @Elise; als ik alles heb overgeschreven en uitgewerkt dan ga ik beginnen aan ons nieuw project ;3


    Cool, neat, swell -Cry

    Crushed schreef:
    (...)
    Inderdaad. :'D
    Ze activeerd om de 5 seconden een deel of zo. :')

    --"
    geen leven


    Cool, neat, swell -Cry

    Crushed schreef:
    Laatst Gelezen:
    Erased Love| Drarry

    _O_



    _O__O__O__O__O__O__O__O__O_
    Heil Drarry :Y)

    En de laatste keer dat ik keek had dat verhaal iets van 200 delen ofzo, maar ze zijn altijd tussen de 300 woorden ofzo, dat vind ik echt veel te kort --'.

    Ik hou gewoon van mijn 500 woorden :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Als er Drarry awards zouden zijn, ben ik er zeker van dat 'Erased Love' de prijs zou krijgen van beste Nederlandse Drarry. Op de hele wereld. En Kristy van beste Nederlanse/Vlaamse Drarry schrijfster. (Ik weet niet of ze van België of Nederland is)

    En Elise zou zeker weten de prijs krijgen van beste Engelse Drarry schrijfster en 'Snakes&Lions' beste Engelse Drarry verhaal.

    En dat van 'I guess this urge to kiss you is just expressing how much I hate you' zou de award krijgen van Drarry verhaal met de meeste abo's.

    En Drarry verhaal met meeste smut wordt nog hard om te beslissen... Lies heeft een goede, maar 'Bad Boys' is ook nog wel dirty. ^^

    RiverDance schreef:
    (...)


    _O__O__O__O__O__O__O__O__O_
    Heil Drarry :Y)

    En de laatste keer dat ik keek had dat verhaal iets van 200 delen ofzo, maar ze zijn altijd tussen de 300 woorden ofzo, dat vind ik echt veel te kort --'.

    Ik hou gewoon van mijn 500 woorden :Y)

    700 :Y)


    Cool, neat, swell -Cry

    RiverDance schreef:
    (...)


    _O__O__O__O__O__O__O__O__O_
    Heil Drarry :Y)

    En de laatste keer dat ik keek had dat verhaal iets van 200 delen ofzo, maar ze zijn altijd tussen de 300 woorden ofzo, dat vind ik echt veel te kort --'.

    Ik hou gewoon van mijn 500 woorden :Y)

    Ja idd. O-o
    Ik vind dat een deel minimum 400-500 woorden moet hebben, dan kun je, je beter inleven.

    Crushed schreef:
    Als er Drarry awards zouden zijn, ben ik er zeker van dat 'Erased Love' de prijs zou krijgen van beste Nederlandse Drarry. Op de hele wereld. En Kristy van beste Nederlanse/Vlaamse Drarry schrijfster. (Ik weet niet of ze van België of Nederland is)

    En Elise zou zeker weten de prijs krijgen van beste Engelse Drarry schrijfster en 'Snakes&Lions' beste Engelse Drarry verhaal.

    En dat van 'I guess this urge to kiss you is just expressing how much I hate you' zou de award krijgen van Drarry verhaal met de meeste abo's.

    En Drarry verhaal met meeste smut wordt nog hard om te beslissen... Lies heeft een goede, maar 'Bad Boys' is ook nog wel dirty. ^^

    er komt niet eens-
    ohh die story -_-"


    Cool, neat, swell -Cry

    Crushed schreef:
    Als er Drarry awards zouden zijn, ben ik er zeker van dat 'Erased Love' de prijs zou krijgen van beste Nederlandse Drarry. Op de hele wereld. En Kristy van beste Nederlanse/Vlaamse Drarry schrijfster. (Ik weet niet of ze van België of Nederland is)

    En Elise zou zeker weten de prijs krijgen van beste Engelse Drarry schrijfster en 'Snakes&Lions' beste Engelse Drarry verhaal.

    En dat van 'I guess this urge to kiss you is just expressing how much I hate you' zou de award krijgen van Drarry verhaal met de meeste abo's.

    En Drarry verhaal met meeste smut wordt nog hard om te beslissen... Lies heeft een goede, maar 'Bad Boys' is ook nog wel dirty. ^^


    *cries*
    *maakt awards van papier-maché*


    Ik voel me vereerd nu _O_
    Waarom is mijn story eigenlijk zo goed, als ik vragen mag? :'D. Ik vind hem namelijk -nog steeds- vrij standaard :'D

    ps. Ik ben Hollander :Y).

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 9:54 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    RiverDance schreef:
    (...)

    *cries*
    *maakt awards van papier-maché*


    Ik voel me vereerd nu _O_
    Waarom is mijn story eigenlijk zo goed, als ik vragen mag? :'D. Ik vind hem namelijk -nog steeds- vrij standaard :'D

    ps. Ik ben Hollander :Y).

    Smut:Y)
    het verhaal is goed, I love it!!


    Cool, neat, swell -Cry

    Soarin schreef:
    (...)
    700 :Y)

    800-900 :'D

    Soarin schreef:
    (...)
    er komt niet eens-
    ohh die story -_-"

    SORRY. o-o

    Crushed schreef:
    (...)
    800-900 :'D

    strever -_-"
    nhha grapje, die van Being watched waren in het begin rond de 1000, nu zijn we afgezakt naar 700


    Cool, neat, swell -Cry