• Onbekende personen. (:

    [Hoofdpersoon] is een vijftien jarig meisje dat vrij rustig leeft met haar moeder. Haar moeder is wel het meeste tegenovergestelde van normaal. Ze is namelijk bevallen van haar dochter toen ze zeventien was en is nu dus nog maar 32 jaar oud. Van haar leeftijd en haar uiterlijk maakt ze dan ook goed gebruikt. Ze heeft namelijk bijna iedere avond wel seks met een ander, maar niet met zomaar wat anderen. Ze neemt iedere avond een jongen van [Hoofdpersoon]'s leeftijd mee naar huis, gezien deze jongens zich ontzettend aan getrokken voelen tot haar. Dit is voor [Hoofdpersoon] tegenwoordig harstikke normaal en laat haar doen, maar het wordt haar even teveel wanneer haar moeder seks heeft met de jongen waar ze al jaren op verliefd is. Dit is dan ook de druppel.
    [Hoofdpersoon] zoekt haar vader op, die ze in vijftien jaar niet heeft gezien. Ze verlaat de kleine flat in Ohio en vertrekt naar Texas. Hier treft ze haar vader aan op een prachtige, grote familieranch. [Hoofdpersoon] krijgt het toch wel even lastig wanneer haar vader een geweldige man blijkt te zijn en haar moeder het al die tijd mis had. Zo leert ze ook de andere kant van haar familie kennen en beleeft ze de grootste pret in Texas, maar hier komen ook de problemen bij kijken.


    Een beetje vaag uitgelegd, maar toen ik vandaag lekker lang mocht werken, heb ik dit bedacht. Ik vond het weleens leuk om over onbekende personen te schrijven en vraag me dan ook af of jullie dit lijstje hieronder inzouden willen vullen. (:

    Doen of niet?
    Origineel?
    Titel?
    Naam hoofdpersoon?
    Waarschuwen?

    Harstikke bedankt! :]


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Cover. Goed of niet? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen of niet? Ja (:
    Origineel? Super (:
    Titel? Roadtrip of my life?
    Naam hoofdpersoon? Emma, Sam, Vanessa, geen idee :')
    Waarschuwen? Bitte :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    leuke Coveer xxx


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!