• O MY GOODNESS.. Ik heb vandaag deel 2 en 3 uitgelezen en.. Ik ben echt verliefd op deze serie! En hoewel ik altijd heb gedacht dat er geen enkele vampierenboek/boeken beter kunnen zijn dan Twilight, heb ik The House Of Night serie duidelijk op nummer 1 gezet!

    Anyway, ik weet dus nog niet wat er in deel 4 voorkomt maar ik kan niet wachten tot hij in de bibliotheek ligt.. Ben echt super benieuwd naar hoe het verder gaat, hihi!

    Maar omdat topic nuttig te houden: Ik moet me voorlopig dus zoet houden met andere boeken terwijl ik op deel 4 wacht, dus weet iemand toevallig een boek of een boekenserie dat ook over vampieren gaat?

    O en wie heeft toevallig deel vier al gelezen en is bereid om me een klein, heel klein beetje informatie te geven? Via PB ofzo om spoilers te voorkomen.. ^^

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 17:54 ]


    Forever.

    Hoe durf je Twilight een vampierenboek te noemen : ( shame on you!

    maar ik ken het boek niet.. en lees geen 'vampierenboeken'.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    Hoe durf je Twilight een vampierenboek te noemen : ( shame on you!

    maar ik ken het boek niet.. en lees geen 'vampierenboeken'.

    Okee, okee een vampieren-en-weerwolven-boek dan ^^


    Forever.

    Thinfeather schreef:
    (...)
    Okee, okee een vampieren-en-weerwolven-boek dan ^^

    Bleh nepvampieren & nepweerwolven bedoel je, ze hebben de hele betekenis vampier of weerwolf naar de klote geholpen.. als ik iemand vraag of die een vampier wil opnoemen zegt diegene gelijk al EDWARD. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    Hoe durf je Twilight een vampierenboek te noemen : ( shame on you!

    maar ik ken het boek niet.. en lees geen 'vampierenboeken'.


    Twilight sucks. Everything said.

    Over The house of Night:

    Ik heb tot nu toe alle 8 boeken gelezen en wacht nu op Destined.
    ik zou zeggen, blijven lezen. Het is een heel mooie serie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Baskuh schreef:
    (...)
    Bleh nepvampieren & nepweerwolven bedoel je, ze hebben de hele betekenis vampier of weerwolf naar de klote geholpen.. als ik iemand vraag of die een vampier wil opnoemen zegt diegene gelijk al EDWARD. x']

    Owh, ghehe op die manier! Ik dacht juist dat je teleurgesteld was ofzo omdat ik alleen vampiers zei.. Maar je hebt wel gelijk, gedeeltelijk. Ik vind Edward en zijn hele gang nou ook niet echt vampier-achtig. Maar in de serie van The House of Night, komt het wel meer in de buurt van de ware aard van een 'vampier'. Vandaar dat ik die boeken kwa religies en legendes zoiezo al veel beter vind dan Twilight..


    Forever.

    Andere series die je misschien leuk vindt:

    Vampyre Academy
    Darren shan's boeken

    Geen vampieren maar ook boeken in de trant van The House of night:
    Rick Riordan's Percy Jackson serie
    Evermore, Alyson Noel
    The mostal Instrument series - Cassandra Clare


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Er zal in boek 4 een hele andere wending komen. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    StoryBelle schreef:
    Andere series die je misschien leuk vindt:

    Vampyre Academy
    Darren shan's boeken

    Geen vampieren maar ook boeken in de trant van The House of night:
    Rick Riordan's Percy Jackson serie
    Evermore, Alyson Noel
    The mostal Instrument series - Cassandra Clare

    Vampyre Academy zag ik inderdaad in de boekenwinkel liggen.. Alleen de bibliotheek heeft ze niet, en het kost best wel wat om al die boeken te gaan kopen :/

    Maar ik zal het zeker overwegen om ze toch te kopen, zolang het maar vol avontuur en vampiers zit, haha!


    Forever.

    Dudley schreef:
    Er zal in boek 4 een hele andere wending komen. _O_

    Oh, daar ben ik eigenlijk best wel blij mee, hihi! - Sommige dingen in deel 3 had ik al aan zien komen, maar het is wel fijn als het een andere wending neemt... Al maak je me nu wel héél erg nieuwschierig er na, haha ;D


    Forever.

    Mwah, ik vind House of Night niet zo heel geweldig.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb boek 3 ook pas uitgelezen, en ik ben nu geld aan het verzamelen om 4 te kopen. Ik vind de boeken echt fantastisch ;'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik ken de serie niet,
    maar ik word nu wel nieuwsgierig ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |