• Heey!

    Ik denk dat er vast wel mensen die mij kunnen helpen.
    Ik moet maandag zingen. ja ik kan zingen
    maar.. nu heb ik een koudje opgelopen.. dus ik ben mijn stem kwijtGa hem dan zoeken! Maar kon hem niet vinden.... want tja als je met je vriendinnen afspreekt om uit te gaan op vrijdag avond ga je dat niet cancelen... maar nu heb ik dus echt een bagger stem.. en maandag moet ik al zingen.. heeft iemand tips?

    xxx!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 17:41 ]


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Keelpastilles?


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Ik vind het kinda stupid van je, dat als je weet dat je maandag moet gaan zingen, dat je vrijdag avond iets gaat doen met vriendinnen, maar ok. Sorry, dat vroeg je niet, maar, weinig praten, drop, hibitane?

    Eat all the throat candy.


    Shoganai i ne~

    Honing?
    En ja, keelpastilles.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Warme melk met honing doet wonderen!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    Warme melk met honing doet wonderen!

    Én is lekker. :9~


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bohemian schreef:
    Warme melk met honing doet wonderen!


    zal ik proberen!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Hooligan schreef:
    Ik vind het kinda stupid van je, dat als je weet dat je maandag moet gaan zingen, dat je vrijdag avond iets gaat doen met vriendinnen, maar ok. Sorry, dat vroeg je niet, maar, weinig praten, drop, hibitane?


    Ik had donderdag al bijna geen stem meer. kwam door een wedstrijd..(volleybal) ben coach..


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Superzak drop naar binnen. Het liefst van die dropmuntjes, waar je lekker op kan zuigen. En als dat je de keel uit komt (HAHAHAHAHAHA WOORDGRAPJE.) kan je ook wel honingsnoepjes nemen (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Warme melk met honing en de hele tijd zwijgen ajb.


    Owl you need is love.

    warme melk met honing.
    enne suikerwater
    glas met limoen
    keelsnoep die je keel verdoofd.
    succes


    -

    warme melk met honing here we go!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Isla, strepfen en ik ZWEER bij blauwe bessen. Verder kun je tijm en salie in je thee doen (wel goed zeven!) en misschien een beetje honing. Succes ermee meid!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Warme melk met honing, en niet praten:Y)

    OHMYRYAN schreef:
    Warme melk met honing, en niet praten:Y)


    I love you Irem