• PPffff dit is best wel een lang verhaal. Dus als je geen zin hebt om te lezen kan je wegdrukken. maar Reactie's zijn welkom ! Ik wil gewoon even mijn hart luchten. Alvast sorry voor de typ fouten

    Ik had met een jongen. Ik was vorig jaar (het is alweer een jaar geleden) Helemaal verliefd op hem. wat alleen mijn beste vriendin wist. Hij zat bij mij op school.
    Nouwja ik durfde hem niet aan te kijken En durfde niet te pratten. zo verliefd was ik. en zo verleggen. Hij was echt zo'n persoon wat tegen iedereen pratte en tegen iedereen alles durfde te zeggen. Maar tegen mij zij die bijna nooit wat en keek mij ook nooit aan of had verder contact. Hij was wel erg verleggen tegen mij. dat zag ik aan zijn houding. en aan zijn gezicht. Nouwja in ieder geval. tijdens gezamelijke les met zijn klas en mijn klas. zij een meisje uit zijn klas Die noem ik even n een vriendin van mij voor de grap : ik ga julie koppelen. nouwja ik deed er niets aan maar mijn vriendin begon te lachen. toen de volgende dag vroeg n aan mij: wat vond jij er van dat ik julie wilde koppelen ? ik vraag zo: waarom. Ze zegt: nou ik was zo aan het msn-en gister met ehm en hij zij dat hij ej een beetje leuk vond ! Ik was helemaal in de wolken ! Maarja ik durfde niet met hem te praten en hij niet met mij. Nouwja mijn beste vriendin ging met hem praten toen ik weg was (naar huis) en ik kwam de fietsenstalling uitlopen en ze staat oppeens voor me neus en ze zegt zo tegen me helemaal blij: Hij zegt dat hij je gaat vragen ! Oowww en ik was blij ! Maar toen uiteindelijk ik ging naar huis en ging trainen en ik ben lichtelijk computer verslaaft dus ging achter de computer zitten en ik keek op hyves en daar stond een berichtje van hem en hij vroeg me op hyves. wat ik persoonlijk wel een beetje stom vond ! Want ik wilde dat hij het in mijn gezicht vroeg maarja toen ik dat berichtje kreeg was ik dol gelukkig ! het was een prive bericht Dus ik zij ja. nouwja de volgende dag ik wkam erg vroeg op school ! iets van 8 uur. (twerijl school om half 9 begint. maargoed het was winter) en ik liep zo in de fietsenstalling ik dacht zo van: ow ik ben alleen. Nou niet dus ! hij was er al. en mijn vriendin was er nog niet maar ik vond het dood eng om hem te zien ! Ik weet het is eigelijk wel heel erg raar maar hij is/was mijn eerste vriendje en ik was helemaal kriegel en vond alles eng! nouwja ik bleef wachte in de fietsenstalling wachtend op mij vriendin. die na 5 minuten kwam waar ik mega blij mee was. Nouwja toen uiteindelijk kwam hij zo naar me toen en we pratte de heletijd heel stug en we waren allebij mega zenuwachtig ! Een dag later ging het goed ik pratte met hem en was mega verliefd. Nou uiteindleijk s'avonds was ik op msn. en ik kreeg van iedereen te horen van: jij ebnt te goed voor hem en hij is een player (Is hij ook want voor mij had hij al iets van 5 vriendinnen gehad in een half jaar !)En ik kreeg ook te horen dat hij n haar hand vast hield en haar leuk vond. ik was echt niet blij. ik had gelijk een boze hyves prive bericht gestuurdt naar ze (want ik had ze op niets anders en hun wonnen zo'n 17 km bij me vandaan dus ik kon ook niet naar ze toen s'avonds!

    Nouwja ik kwam dus weer op school en ik was boos dus had geen verdriet. Maar toen ik in de kantine kwam zag ik hem bij een paar kinderen uit zijn klas zitten. en hij had zijn handen zo op tafel met zijn hoofd er opZag er zo zielig uit. en ik zie het nog voor me. En ik kreeg gelijk een steek. en ik leip terug naar mijn kluisjes naar mijn beste vriendin en kreeg tranen in mijn ogen. ik dacht echt van wat had ik gedaan ! Maar hij deed het toch ? Nouwja ik praate niet meer met hem en even later. hadden we weer gezamelijk les. En toen moest ik naar het benden lokaal lopen om wat te halen. en ik liep de trap af en toen stond hij even later achter me en zij wacht. en hij zegt van: wat ze zeggen is niet waar ik vindt je echt leuk en ik mis je echt <3 en hij zegt zo wil je asjeblieft weer met em. en na mijn punt hebben duidelijk gemaakt zij ik ook: ja. Dit keer ging het helemaal goed ik pratte met hem en maakte lol met hem. en toen tijdens de schooldisco gaf hij mij mijn eerste kus. <3 Maar toen werdt het vakantie En ik kreeg ruzie met mijn vriendin n want zij vond hem ook leuk en zij wilde ook met hem.En daar had ik al voor gevreest want hij woonde ver weg dus ik zou hem mischien 2 weken lang niet zien het was kerstvakantieDus even later na een week guing ik naar hem toe en het was heel gezelig. Maar 5 dagen later zegt hij zo dat hij het wil uitmaken. Want hij vond me niet meer leuk hij vond N leuk ! Nou ik was boos en ik was echt boos en wilde niets meervan hem weten. Dus ik vergat hem snel !

    Even later was ik uit en ik zag hem en ik liep naar mijn fiets. Bij ons geef je sosm iemand een knuffel als je naar huis gaat. bij je vienden dan en vriendinnen dus ik leip weg en hij zij: krijg ik geen knuffel ? ik zij zo: is goed en ik gaf hem een knuffel en ik lei weer aar achteren en hij zegt: eigelijk vindt ik je best nog wel leuk maar we kunnen beter vrienden blijven ! en ik was weer in de wolken. maar dat vergat ik ook al weer snel.

    Dus we waren gewoon vrienden. en hij kreeg weer vriendinnen behalve n Nouwja Toen was het zomervakantie en N vond hem weer leuk en we waren weer gewoon goede vriendinnen. en er stond bij zijn naam op msn een meisje haar naam Ik had zijn msn niet dus ik kon niet met hem praten en ik had ook nooit zijn msn gehad. Dus ze zij: vraag jij het eens. en ik zij: nee dat doe ik niet je moet hem gewoon niet leuk vinden. dus toen voegde ze me samen in 1 gesprek en ging ze er zelf vandoor ! Nouwja ik pratte toen maar met hem en hij met mij en het as een redelijk gezelig gesprek. en toen zij ik van ja wie si dat e hij zegt van ow dat is een meisje van de basisschool. gewoon een goede vriendin. ik zeg zo oke. en hij zegt zo later: Heb jij een vriendje ? ik zeg zo nee. En hij zegt zo van ja ik vindt iemand leuk maar ik durf haar niet te vragen. dus ik zeg zo: je moet gewoon laten merken dat je haar leuk vind en gewoon durven vragen wel in het echt want via msn vinden meisjes niet leuk (nouwja somige dan ).
    En ik ging met n praten op msn en ze zegt: hij vindt je leuk !
    dus ik dacht nee toch ?!
    Dus na een week pratte ik weer met hem en toen begon ik te raden wie het was want ik geloofde het niet. (ondanks dat ik hem toch leuk begon te vinden allweer !)
    Nouwja en uiteindelijk zij hij jij bent het ! En ja hoor ik was weer verliefd ! Dus even later (alweer even later ) Zegt hij zo op msn: Ik wil je wat vragen maar jij wilt dat niet op msn (dus hij wilde me waarschijnlijk vragen ) en een paar dagen later heeft hij een vriendin ! Want dat kind had hem egzoend en toen had zij hem gevraagd en hij zij ja en 1 of 2 weken later is het uit (zij maakte het uit ) zonder reden En nu is het uit tussen hun. en heeft hij liefdesverdriet. En nu is hij blijkbaar weer een beetje verliefd op iemand hem ik van Een andere vriendin van hem gehoord ! maar wie dat weet niemand !
    En het stomme is nog ik ebn verliefd maar nu voel ik me echt kapot.
    Mijn vriendinnen moggen hem niet. Wat begrijpelijk is !
    ik weet dit hele verhaal is erg krankzinnig en ik snap hoe raar dit allemaal is ! Maar ik zit er wel heel erg mee ! En nu vroeg hij ga ej mee chillen maar ik kon vandaag niet en volgende week ook niet ! en nu ben ik bang dat hij een andere vriendin krijgt ! Hoe stom is dat dat ik dat denk ! Wel lochies met al zijn vriendinnen. Maar ik wordt hier gek van !
    Hij is mijn eerste vriendje en de eerste die ik ect leuk vind en verder vindt ik niemand anders leuk en nog noout zo leuk gevonden.
    hebben julie tips om hem te vergeten of juist indruk te maken.
    Ik weet: vergeten.
    Maar dat is makkelijker dan het is.

    Ik heb ongeloofelijk veel respect voor je als je het leest want dit is een hele preek.
    hopelijk kunnen julie me helpen. Als ik in mijn preek een beetje arro overkom of heel raar dat is niet de bedoeling. Maar ik heb gewoon even snel getypt

    Alvast bedankt
    (A)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 14:33 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Wow veel tekst O.o
    *beging een beetje te lezen*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik snap het maar half. :W

    Forget him, je bent nog jong en er zijn meer dan genoeg jongens op de wereld.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Myles schreef:
    Ik snap het maar half. :W

    Ja snap ik. Ik volg het zelf ook amper XD


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ga gewoon verder met je leven.


    -

    AppleFritter schreef:
    Forget him, je bent nog jong en er zijn meer dan genoeg jongens op de wereld.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Eh.
    Oké.
    Wacht.
    Momentje.
    Hoe oud is hij juist? Twaalf?
    Ehn. Eh. Omg. Ik weet niet hoe te reageren. Wtf.
    Ik snap niet dat je hem nog moet hebben? Like wtf? Hij playt je constant? Heh. x_x


    Has no one told you she's not breathing?

    Na al die domme spelfouten in het begin van je verhaal, ben ik gestopt ;$


    To infinity and beyond •

    Meer vissen in de zee! Forget Him!

    ilovezayn schreef:
    Na al die domme spelfouten in het begin van je verhaal, ben ik gestopt ;$
    Ik zij toch al sorry ik typ gewoon te snel en daardoor krijg ik veel spelfouten.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    jees, hoe kan die kerel ooit echte gevoelens hebben?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aguamenti schreef:
    Wow veel tekst O.o
    *beging een beetje te lezen*


    vergeet hem


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hij is dus een player. Ik bedoel, hij heeft de ene vriendin na de andere en hij vind je soms wel leuk en soms niet. Dat is heel erg raar en zo iemand kun je beter kwijt dan rijk zijn. En er lopen vast genoeg leuke jongens rond op je school of in je buurt. Ga een keer met een leuke jongen op date en heb gewoon lol, heb het leuk en dan zul jij zien hoe snel je hem kan vergeten


    Physics is awesome

    TomatoFxcker schreef:
    Meer vissen in de zee! Forget Him!


    Travel far enough, you'll meet yourself


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”