• Ik heb geen zin meer om te werken ... En ik moet nog tot 5 uur! D:
    Terwijl jullie lekker uitslapen en de zon ingaan -wat ik ook wil!- sta ik hier in een doodstille winkel met braderie voor de deur en een kraam met irritante geluiden de hele dag ... Zitten m'n schoenen te strak en kruipt m'n korte broek steeds omhoog ... Maar kan me toch pas om een uur of 2 omkleden tijdens de lunch. D:
    Ugh. Do nót want anymore. ):

    Edit: Pft, nu heeft de kroeg hiernaast ook nog eens 5 mega speakers neergezet en een slechtzingende zanger, die bloedirritante Nederlandstalige nummers zingt. Zucht, alsof Woody Woodpacker en een geil wijf met 'oh lala, oh lala, ohlala' nog niet genoeg zijn -.-. I'm gonna shoot someone.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 15:28 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nog 1 uur; succes ;P
    Ik mag lekker héél de namiddag aan mijn wiskunde werken en helpen bij mijn (groot)ouders... en laten we zeggen dat het een bloedig werkje is ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Severed schreef:
    (...)

    Lekkerding. (wedding)

    Ik weet het maar toch bedankt (wedding)


    -

    Ook daarom heb ik dus geen bijbaantje!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik stond vanochtend ook op om zes uur hoor. En een kas is niet zo koud hoor.


    Food.

    Denk jij dat ik in de zon zit? Ik moet leren voor een herhalingstest, en ik moet echt goede punten hebben. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wooo, nog heel even! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincesSnape schreef:
    Ook daarom heb ik dus geen bijbaantje!


    Ik heb geen bijbaantje, ik heb een fulltime baan.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Avil schreef:
    Ik stond vanochtend ook op om zes uur hoor. En een kas is niet zo koud hoor.


    Oke hoor. Dan heb jij ook een slechte dag gehad hoor.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha, zeurpiet! :3
    Even doordoen en dan kan je naar huis lekker relaxen (of wat je plannen voor straks ook zijn)!
    Komt goed! :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Je bent al vrijjjjjjjjjj *O*


    -

    Genius schreef:
    Je bent al vrijjjjjjjjjj *O*


    Yeaaaa, weekeeeeend!*O**O*

    Captain schreef:
    Haha, zeurpiet! :3
    Even doordoen en dan kan je naar huis lekker relaxen (of wat je plannen voor straks ook zijn)!
    Komt goed! :3


    Hoezo nou zeur? Had er zelf maar gaan staan, het was echt een dráma vandaag. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Hoezo nou zeur? Had er zelf maar gaan staan, het was echt een dráma vandaag. (no_chears)

    Haha, ok ok! Maar nu is het afgelopen, toch? Kan je iets leuks gaan doen! x


    Where there is a sea there are pirates...

    ik heb ook een bijbaantje in het weekend. Het is soms slopend maarja geld moet rollen ;)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Illuminati schreef:
    Ahw, succes nog vandaag! Je overleeft het wel (:
    En, van uitslapen is het hier ook niet gekomen hoor x'D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nog 3 weekjes en dan ben ik bij je (wedding)


    -