• Ik wil dolgraag Leprechaun als inlognaam, heb ook 3 weken lang minimaal 2 dagen in de week gezocht of het inmiddels al bestond. Maar het bestaat niet en nu kan ik Leprechaun niet als nick (huil)(huil)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Pak dan Leprechauns ? :D


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Heb je gezocht op: "www.quizlet.nl/users/Leprechaun" ?
    Dan had je gelijk gezien dat Remembrall deze username al eens gebruikt heeft.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dan heb je verkeerd gezocht. Want ik ging eens kijken en een mod; Remembrall heeft deze usernaam al gehad. Misschien kun je het anders met een x-je ofzo? (:

    Dray schreef:
    Heb je gezocht op: "www.quizlet.nl/users/Leprechaun" ?
    Dan had je gelijk gezien dat Remembrall deze username al eens gebruikt heeft.


    zo heb ik wel gezocht ja, kom er nu pas achter dat ik niet naar beneden scrollde naar oude gebruikersnamen, oops.
    maar Leprechauns is ook wel een optie (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Nu ben ik Leprechauns (baby)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik weet hoe je je voelt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omg! ik word altijd zo gek als hij bezet is. serieus. Nu heb ik weer zo'n kut naam, ik wil 'm echt zo snel mogelijk veranderen.

    Ja klopt, die naam is inderdaad al bezet. Maar daar heb ik nooit last van bij het kiezen van een username, lols. Hoewel ik wel verbaasd was dat C18 nog niet genomen was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leprechauns schreef:
    Nu ben ik Leprechauns (baby)

    Aaah door mij :D


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Dray schreef:
    Heb je gezocht op: "www.quizlet.nl/users/Leprechaun" ?
    Dan had je gelijk gezien dat Remembrall deze username al eens gebruikt heeft.

    Sparrows schreef:
    (...)
    Aaah door mij :D


    _O_


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Dat had ik ook bij een andere naam; Ik kon hem niet kiezen, gewoon niet D:

    C18 schreef:
    Ja klopt, die naam is inderdaad al bezet. Maar daar heb ik nooit last van bij het kiezen van een username, lols. Hoewel ik wel verbaasd was dat C18 nog niet genomen was.


    Dat heb ik ook met deze naam xd aangezien ik er achter kwam dat best wel wat mensen Midna leuk vonden enzo ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you