• Ik moet vanmiddag op drie kleine kinderen passen. - dies -
    Mijn moeder kwam een vriendin van haar tegen, en die vriendin zat tegen mijn moeder te zuchten en te steunen dat ze geen oppas kon vinden.
    En toen heeft mijn moeder - zo verschrikkelijk áárdig als ze is - bedacht dat ik wel "even" kon oppassen. Terwijl ze weet dat ik een hekel aan kinderen heb, vooral als ze rennen en krijsen (wat ze ook altijd doen).
    Maar goed, m'n moeder heeft het me verboden om het af te zeggen, dus ga ik binnen een uurtje op weg naar die drie kinderen.

    Wish me luck, ze zijn namelijk 3, 5 en 7. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je hele zaterdagmiddag is dan weg, balen! :O


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Haha heel veel succes
    Hopen dat we je weer levend hier tegenkkomen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Awh, maar dat is toch lief? (: Ik moet vanmiddag werken, ik zou zo met je ruilen. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    leuk toch
    Ik heb een keer een heel weekend op kinderen moeten passen van die leeftijd
    vond ik heel leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Notbroken schreef:
    3, 5 en 7? Daar kun je een heleboel leuke dingen mee doen hoor. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Gemeen dat je moeder dat zomaar aanbied namens jou. Hoe lang moet je oppassen?
    & mijn moeder heeft geregeld dat ik zometeen bardienst moet draaien op de sportclub van m'n zusje. Ruilen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zet ze gewoon altijd voor de tv neer, lekker rustig :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Succes.
    Ik zet mijn zusje altijd voor de tv met een snoepje. en stil is ze !
    alleen om de 2 uur de film vervangen (Y)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Zo, de kids zitten voor de film Rapunzel, en ik mocht achter de computer mezelf wat vermaken van die moeder. :'D
    En ze hebben alledrie een koekje en wat drinken, dus ze mogen niet klagen.
    Wat ook geniaal is; op deze computer zit de Sims. :'D Die ga ik dus zometeen spelen, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat oudste kind is like 7? Hoe kunnen die dan in godsnaam de Sims spelen? Oeh, die ouders, ik heb het wel door. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reseda schreef:
    Dat oudste kind is like 7? Hoe kunnen die dan in godsnaam de Sims spelen? Oeh, die ouders, ik heb het wel door. ^^

    Stiekem wel, haha. :'D
    Maar ik ben er alleen maar blij om, want het is lang geleden dat ik de Sims heb gespeeld. ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Stel je niet zo aan...

    geef ze wat speelgoed en een pakje drinken en klaar..

    Hale schreef:
    Stel je niet zo aan...

    geef ze wat speelgoed en een pakje drinken en klaar..


    Zegt de grootste aansteller (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ohnee, wat sneu. :'D
    Jij bent echt in een topicbui vandaag hé.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oh en on-topic: <3 I love children!!
    ik kom wel oppassen voor je :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.