• he hoi.

    ik lees verschillende verhalen over twilight hier en er staat vaak dat renesmee geen volbloed vampier meer kan worden ?

    waarom niet?

    waarom kan ze geen volbloed worden?

    dat is me vraag nu.

    gr underworld95


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Haar moeder was toch een mens toen ze zwanger was? Jij kan toch ook niet uit het niets halfwolf worden of zo? Lijkt me simpel genoeg.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    volgens mij is haar huid even hard als een volbloed vampier, daarom kan ze niet gebeten worden. :P


    I just kind of wish, that none of it ever happened

    Omdat ze niet door twee vampieren 'gemaakt' is.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Toboe schreef:
    Omdat ze niet door twee vampieren 'gemaakt' is.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ze is niet gebeten. Ze is gemaakt door liefde ahaha


    SLOAN.

    Arlene schreef:
    Haar moeder was toch een mens toen ze zwanger was? Jij kan toch ook niet uit het niets halfwolf worden of zo? Lijkt me simpel genoeg.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Toboe schreef:
    Omdat ze niet door twee vampieren 'gemaakt' is.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ze heeft evenveel chromosomen als een Shapeshifter, en die gaan dood door vampiergif. Ik vind het niet gek dat Bella en Edward niet proberen om haar een volbloed vampier te maken als er een kans is dat ze dan hartstikke dood gaat. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Btw, ik weet niet waarom ze een volbloed vampier zou willen zijn want zij heeft een beter leven dan een volbloed vampier. Ze is onsterfelijk, maar kan nog steeds slapen en eten/drinken.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Bella was een mens. Edward een vampier.
    met die 2 krijg je een half-vampier:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feorge schreef:
    Btw, ik weet niet waarom ze een volbloed vampier zou willen zijn want zij heeft een beter leven dan een volbloed vampier. Ze is onsterfelijk, maar kan nog steeds slapen en eten/drinken.

    + Ze glitter niet in de zon:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik lees verschillende verhalen over twilight hier en er staat vaak dat renesmee geen volbloed vampier meer kan worden ?

    ze vraagt dus waarom ze geen volbloed meer kan worden, niet waarom ze niet een volbloed is :P
    daarom schreef ik
    volgens mij is haar huid even hard als een volbloed vampier, daarom kan ze niet gebeten worden.

    eigenlijk stel je een hele goede vraag :P


    I just kind of wish, that none of it ever happened

    I don't care about half-vampires. I want the real shit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aguamenti schreef:
    Bella was een mens. Edward een vampier.
    met die 2 krijg je een half-vampier:Y)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oké simpel.
    Renesmee is geen volbloed omdat ze verwekt werd toen Bella een mens was. Ze is volgroeid op haar zevende en blijft altijd 17. Ze is zwakker dan normale vampiers omdat ze ook half mens is maar ze is vrijwel onsterfelijk.