Dat is zo, maar dankzij een of andere sukkel die de wet veranderd heeft, gebeuren zulke dingen nu eenmaal vaker dan je denkt. Oh, en dan ken je Berlusconi nog niet goed. Ik heb nu een stukje recht op school en ik word misselijk van alle wetten die goed zijn voor de politici, maar niet voor de burgers. Democratische rechtsstaat, my ass!
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
Postcards schreef: Dat is zo, maar dankzij een of andere sukkel die de wet veranderd heeft, gebeuren zulke dingen nu eenmaal vaker dan je denkt. Oh, en dan ken je Berlusconi nog niet goed. Ik heb nu een stukje recht op school en ik word misselijk van alle wetten die goed zijn voor de politici, maar niet voor de burgers. Democratische rechtsstaat, my ass!
Postcards schreef: Dat is zo, maar dankzij een of andere sukkel die de wet veranderd heeft, gebeuren zulke dingen nu eenmaal vaker dan je denkt. Oh, en dan ken je Berlusconi nog niet goed. Ik heb nu een stukje recht op school en ik word misselijk van alle wetten die goed zijn voor de politici, maar niet voor de burgers. Democratische rechtsstaat, my ass!
~Democratie is het minst slechte systeem~
"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli