• Ik vond net een oude proloog van een nog ongeschreven verhaal tussen m'n bestanden:


    Daarboven

    De 6-jarige Ethan Skinner is in geen enkel opzicht een normale kleuter te noemen. Waar zijn leeftijdsgenootjes met vriendjes thuiskomen, heeft Ethan, tot grote frustratie van zijn moeder Grace, slechts interesse voor wat hij de Anderen noemt. Deze Anderen, door Grace bestempeld als fantasievriendjes, worden langzaam maar zeker het middelpunt van Ethan’s bestaan. Hij begint steeds vreemder gedrag te vertonen, totdat Grace besluit hem naar een kinderpsychiater te sturen. Zal ze zich uiteindelijk realiseren dat ze voor de oplossing terug moet duiken in haar eigen verleden, en tot de conclusie komen dat de Anderen meer zijn dan slechts het product van een fantasievol kinderbrein? Of is het misschien al te laat, en zullen de Anderen voor eens en altijd met haar en haar schuld afrekenen?

    Hoe denken jullie dat dit verhaal ongeveer zal gaan? Wees creatief, maak het af, want ik weet het dus niet meer :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb geen idee van hoe het afloopt, maar het lijkt me wel een leuk verhaal. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    Ik heb geen idee van hoe het afloopt, maar het lijkt me wel een leuk verhaal. (:

    + Ik dacht aan geesten?


    Has no one told you she's not breathing?

    geen idee hoe het gaat aflopen, maar het klinkt interessant (;


    Me so good.

    Klinkt kei origineel en erg leuk. (:
    En ik denk dat ik er alleen een eind aan zou kunnen breien als ik het aan het schrijven was. (jeweetwel, al schrijvende het einde ontdekken)


    I can't even think straight.

    Gnome schreef:
    geen idee hoe het gaat aflopen, maar het klinkt interessant (;


    & Als je het toch nog ooit zelf online zet, moet je me maar even waarschuwen. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dit doet me een beetje denken aan The Sixt Sense


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    MoonyLove schreef:
    Dit doet me een beetje denken aan The Sixt Sense


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California