• mijn buurmeisje heeft dat dus laten doen.

    Er staat nu de naam van haar vriend op haar buik.

    Ik weet niet echt wat ik er van moet vinden.

    Wat vind jij ervan?

    Edit:Ik ga wel later de naam van mijn stiefbroer op mijn onderrug laten zetten,maarja dat is mijn broer.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 22:00 ]

    Dudley schreef:
    Volgens mij ben jij gewoon aandachtsgeil en wil je ons allemaal op stang jagen.
    Ik heb je helemaal door, ik kijk gewoon dwars door je heen! - spiritueel toontje -


    Another reason why you should rule the world! Je hebt het spirituele toontje! :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dudley schreef:
    Volgens mij ben jij gewoon aandachtsgeil en wil je ons allemaal op stang jagen.
    Ik heb je helemaal door, ik kijk gewoon dwars door je heen! - spiritueel toontje -


    Hoe kun je hier nu mensen op stang mee jagen? Ik denk dat iedereen er wel zeker van is, dat dat geen al te best idee was. (ieder rationeel denkend persoon toch).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind dat zo dom :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wist gewoon, Hale heeft dit topic geopend, ik ga naar de laatste pagina en BAM, discussie:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hahaha, dat is ook stom van d'r.


    I can't even think straight.

    Quagmire schreef:
    Ik wist gewoon, Hale heeft dit topic geopend, ik ga naar de laatste pagina en BAM, discussie:Y)


    Zij wil de disscusie op gang brengen.

    Ik doe helemaal niets.

    Je hebt de naam van je vriendje niet nodig om je eraan te herinneren dat je van hem houdt, vind ik:Y)


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Dudley schreef:
    Volgens mij ben jij gewoon aandachtsgeil en wil je ons allemaal op stang jagen.
    Ik heb je helemaal door, ik kijk gewoon dwars door je heen! - spiritueel toontje -

    Rustig Adolf, rustig! :3 :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Hale schreef:
    (...)

    Zij wil de disscusie op gang brengen.

    Ik doe helemaal niets.


    Maar het meestal wel bij JOU topics.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hale schreef:
    (...)

    Zij wil de disscusie op gang brengen.

    Ik doe helemaal niets.


    Niemand brengt een discussie op gang...? o.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:



    +10


    i put the fun in funeral

    tjaa ze moet natuurlijk zelf wete. maar ik vint het niks. als het uit ga staat dat schoon op haar buik. aam van je stief broer is ander verhaal.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Heel dom en heel naïef.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze doet maar.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.