• Nathalie, een 3-jarige meisje heeft een zeldzame ziekte, echt zo zielig!.

    De 3-jarige Amerikaanse Natalie lijdt aan de zeldzame ziekte pica. Hierbij voelt ze continu de drang om oneetbare objecten te eten, met alle levensgevaarlijke gevolgen van dien. Zo overleed het meisje begin dit jaar bijna, nadat ze de gloeilamp uit haar nachtlichtje had opgegeten.

    Haar moeder Colleen is de wanhoop nabij. “Ze probeert geen glas meer te eten, omdat ze nu weet dat dit bijzonder pijnlijk kan zijn. Maar ze eet wel stokken en stenen die ze in de tuin vindt.” Hoewel zij en haar man haar dochter meermalen hebben uitgelegd, dat het eten van dit soort dingen slecht voor haar is, verlangt Natalie er zo hevig naar, dat ze vaak de verleiding niet kan weerstaan.



    Bron

    Eerlijk? Ik moest wel eventjes lachen toen ik dit las.. Maar heel zielig inderdaad.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Eerlijk? Ik moest wel eventjes lachen toen ik dit las.. Maar heel zielig inderdaad.


    Ik vind dat echt erg

    Colibre schreef:
    Eerlijk? Ik moest wel eventjes lachen toen ik dit las.. Maar heel zielig inderdaad.


    Ik ook. Maar minder hard dan ik moest lachen om die vrouw die met de Berlijnse muur was getrouwd nadat ze was gescheiden van een straaljager :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ook. Maar minder hard dan ik moest lachen om die vrouw die met de Berlijnse muur was getrouwd nadat ze was gescheiden van een straaljager :Y)

    Nat. Geo. > Taboo? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    My God, ik zou ook heel wanhopig worden als ik die ouders was. Dit is voor hen hopen dat ze het overleeft tot ze oud/sterk genoeg is om er weerstand tegen te bieden...


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    xXSunShineXx schreef:
    (...)

    Ik vind dat echt erg

    Dat ik lach of wat? Sorry, maar in mijn hoofd zie ik een kind dat zomaar van alles grijpt om op te eten. Raar omnomgeluid inbegrepen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Nat. Geo. > Taboo? :'D


    SPREEK NIET VAN NGC!
    Dat kanaal is dood voor mij sinds Hij-Wiens-Naam-Niet-Gezegd-Word >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Colibre schreef:
    (...)
    Dat ik lach of wat? Sorry, maar in mijn hoofd zie ik een kind dat zomaar van alles grijpt om op te eten. Raar omnomgeluid inbegrepen.


    Nee, ik bedoel van dat meisje.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    SPREEK NIET VAN NGC!
    Dat kanaal is dood voor mij sinds Hij-Wiens-Naam-Niet-Gezegd-Word >:C


    Ccccceasar? MAAR HET WAS WEL IN TABOO. Pft.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ahw, arme kiddo dat het is. ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Doet me denken aan een aflevering van 16 & pregnant. Maar tis wel sneu.


    -

    Awh dat vind ik echt heel zielig ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is wel raar...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zielig idd.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik dacht altijd dat het gewoon een eetstoornis was en dat het dan vooral volwassenen waren die zoiets doms bedachten om te gaan doen.

    Maar met zo'n klein meisje is het wel zielig, wans als je de gloeilamp uit je lampje draait om op te gaan zitten eten, is er iets inderdaad niet helemaal goed.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes