• Vanmorgen had ik me een halfuur verslapen :$ Had de wekker totaal niet gehoord. Maar ik was op tijd op het werk, gelukkig. Alleen die verdomde wekker. Ik was zo moe joh. Ik schaamde me dat ik me verslapen had. Dat gebeurt bij mij normaal nóóit!

    - Maarja hoevaak verslapen jullie je?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 16:50 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Moriarty schreef:
    Bijna nooit eigenlijk, want ik zet mn wekker en mijn moeder komt me ook nog eens wakker maken :')
    Maar het lijkt me wel vervelend ja


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Captain schreef:
    (...)
    Ik zet 3 wekkers en ik slaag er toch in om me te verslapen. :')
    Maar ik slaag er ook altijd in om nét op tijd op school te geraken (omdat gewoon race naar school), en in het geval dat ik toch te laat ben, heb ik een smoes klaar zodat ik geen strafstudie krijg. :'D

    o.o
    Hoe doe je dat?:'D Ik stap altijd direct uit mijn bed als de wekker is geweest, zo kan je je niet verslapen! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    o.o
    Hoe doe je dat?:'D Ik stap altijd direct uit mijn bed als de wekker is geweest, zo kan je je niet verslapen! :'D

    Ik weet het niet, ik slaap te graag. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Marshmellow schreef:
    (...)
    o.o
    Hoe doe je dat?:'D Ik stap altijd direct uit mijn bed als de wekker is geweest, zo kan je je niet verslapen! :'D


    Wat jij doet lukt mij maar één of twee keer per jaar ofzo. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zecora schreef:
    (...)
    Oei! Vind die leraar/lerares het dan niet erg? :p


    Ik zit al een tijdje niet op school. :')
    Mijn baas geeft me af en toe wel eens op mijn donder, maar dat is vaak maar half gemeend en ze zijn er aan gewend. Ik doe wel mijn best om het zoveel mogelijk te beperken hoor, door me gigantisch te haasten als ik dan te laat wakker wordt. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Moriarty schreef:
    Bijna nooit eigenlijk, want ik zet mn wekker en mijn moeder komt me ook nog eens wakker maken :')
    Maar het lijkt me wel vervelend ja


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik zit al een tijdje niet op school. :')
    Mijn baas geeft me af en toe wel eens op mijn donder, maar dat is vaak maar half gemeend en ze zijn er aan gewend. Ik doe wel mijn best om het zoveel mogelijk te beperken hoor, door me gigantisch te haasten als ik dan te laat wakker wordt. :Y)

    Je woont praktisch náast je werk :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Je woont praktisch náast je werk :'D


    En toch is het meestal tussen de 9:32 en 9:35 dat ik binnen kom lopen. Verschillende kloktijden thuis en op werk, niet op kunnen staan als ik eindelijk al in slaap ben gekomen en dan het haasten, waardoor ik de schade beperk. :'D

    Leerde je op school al hè; Degene die het dichtsbijzijnde wonen komen vaak het meeste te laat.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 17:53 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Echt nooit. Ik heb een ingebouwde wekker in mijn hoofd, een gewone wekker en mijn moeder.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Soms, maar dan mis ik mijn trein dus moet ik wel opstaan -.-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Lol, ik heb mij deze week twee keer verslapen. En zo gaat het eigenlijk elke week.. ben altijd wel op tijd, dat wel. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eigenlijk tot nu toe maar één keer. Drie kwartier verslapen, voor een toets nog wel. Ik had me zo ongelofelijk gehaast dat ik als nog op tijd was haha


    You try so hard not trying to try so hard.

    Haha, bijna nooit. Toevallig twee dagen geleden wel. Een heel uur, omdat ik per ongeluk mijn wektijd een uur vooruit had gezet. :')


    ars moriendi

    Vorig jaar echt ziek vaak :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eigenlijk moet ik voor niks op tijd wakker worden maar als het wel zo was, zou ik me waarschijnlijk elke dag verslapenxD


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.