• (yeah) Hallo (xD)

    Als ik ga slapen heb ik altijd een lichtje branden, dit om te voorkomen dat ik in paniek raak in het donker.

    Mijn 5 vragen aan jullie zijn :

    - slaap jij ook met een lichtje aan ??
    - of met je deur half open ??
    - en waarom ??

    - of juist helemaal niet ??
    - en waarom niet ??

    (doeg) Micha (doeg)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Severed schreef:
    Ik ben een grote meid, ik slaap in het donker. :Y)


    Behalve als de katten irritant doen en steeds in en uit mijn kamer willen, dan staat de deur op een kier.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Licht uit, deur dicht enz. Ik kan niét slapen als het niet pikkedonker & muisstil is.


    It's time to be happy again.

    Tot ik heel jong was had ik altijd een heel klein lampje in de vorm van een berenhoofdje dat in het stopcontact zat en een beetje licht gaf. Maar vlak voor mijn raam staat ook een lantaarnpaal, dus later heb ik de gordijnen gewoon een stukje open gelaten, en dan kon ik ook altijd nog voldoende zien. Een tijdje kon ik vanwege de open gordijnen ook de televisie van de overburen zien, dat was wel grappig. :'D
    Inmiddels vind ik het juist fijner als het helemaal donker is, en heb ik dus geen lampjes meer aan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Licht aan, deur dicht. Mijn deur mag niet open omdat we katten in huis hebben en ik allergisch ben voor katten :')


    Destroy what destroys you.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Behalve als de katten irritant doen en steeds in en uit mijn kamer willen, dan staat de deur op een kier.


    Om die reden (+ dat ik er niet van houd opgesloten te zitten) heb ik mijn deur dus altijd open. Mijn kat wil dan om de 2 minuten erin en eruit. :'d Maar mijn moeder wilt altijd het licht op de overloop uit, dus is het lekker extra donker. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Licht uit, deur dicht. Gordijnen + raampje open
    Met licht kan ik juist niet slapen + heb altijd een raampje open en heb geen zin in vliegen in me kamer ;P
    & deur dicht.. Gewoon..
    Hou niet van et idee dat als ik lig te slapen iedereen me kan zien als ze naar hun eigen kamer lopen.. -me kamer zit gelijk rechts als je de trap hier op komt-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb geen licht aan omdat ik anders slechter slaap. Mijn deur dicht omdat anders mijn kat binnenkomt die vervolgens keihard gaat mauwen (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Licht uit en deur dicht, maar ik heb wel in m'n kamer op het plafond van die lichtgevende sterren (die natuurlijk niet zo veel licht geven).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Licht uit en deur dicht, maar ik heb wel in m'n kamer op het plafond van die lichtgevende sterren (die natuurlijk niet zo veel licht geven).


    Die had ik ook! :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Kalashnikov schreef:
    Licht uit, deur dicht. Lekker tussen m'n dekens kruipen en slapen :Y)

    Kalashnikov schreef:
    Licht uit, deur dicht. Lekker tussen m'n dekens kruipen en slapen :Y)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik slaap niet echt met een nachtlampje aan ofzo, ik heb altijd wel het licht op de badkamer aan en een fles deo binnen handbereik om een mogelijke enge inbreker (of de moordenaar onder mijn bed, natuurlijk) helemaal dood te spuiten met Dove GO FRESH lemongrass. Jaja, ik ben ook een beetje bang :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kan écht niet slapen met licht. Alleen als ik misschien héél moe ben, maar ik ben altijd hyper. En de deur staat altijd op een kiertje, de deur dicht vind me moeder overdreven.

    Kalashnikov schreef:
    Licht uit, deur dicht. Lekker tussen m'n dekens kruipen en slapen :Y)


    Shoganai i ne~

    ik slaap onder mijn raam, altijd met gordijnen open. Deur ook open. Lekker met het licht van buiten. vroeger had ik wel een klein lampje.