• nvm.

[ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 21:54 ]

Chagrijnig
    Maar dat moet inderdaad heel erg kut zijn :s
    Sommige mensen ook echt

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Jezus, das echt gemeen van ze. Praat er met mensen over in je omgeving of met leraren, misschien kun je er iets aan doen

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Translate schreef:
    Oke, ik hou er niet van als er aan het begin van een topic zeik-alert staat, dat ga ik hier ook niet neerzetten, maar toch is het stiekem een zeikerig topic.

Di's een zeikalert :P

quidquid excusatio prandium pro

Waarom roepen ze dat?
    En hoe kunnen ze dat nu weten als ze jou niet eens kennen? (cat)
    Veel sterkte, iig. (flower)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Goed, ik snap de connectie tussen "snijden" en "hoer" niet helemaal, maar dat kan ook aan mij liggen. (cat)
    Stelletje kutkinderen, als moord toch legaal was...

"Well, well. Look who we've got here!"

ik ken het ja maar je went eraan ^^ gewoon negeren en mss dat dit helpt je moet gewoon zo denken :)

wij hebben het lef om te zijn wie we zijn, wij schamen ons niet, wij doen wat we willen. en hun hun moeten stoer doen om erbij te horen, ze kunnen zichzelf niet zijn, en ze zijn niets meer dan meelopers die wrs zonder vrienden eindigen die hun begrijpen ^^ dat denk ik altijd als ze iets tegen mij zeggen xd

When your path is clear, follow it all the way and go for it.

Mensen, wat geven jullie een kut reacties aan dat meisje zeg :O

Doe eens een keer niet zo opgefokt. Als je een topic niet kan hebben, reageer dan niet.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Dudley schreef:
    Goed, ik snap de connectie tussen "snijden" en "hoer" niet helemaal, maar dat kan ook aan mij liggen. (cat)
    Stelletje kutkinderen, als moord toch legaal was...

Le problem;
    Mensen zien mij als emo.
    En als hoer.

Translate schreef:
    (...)

Le problem;
    Mensen zien mij als emo.
    En als hoer.

Mensen moeten jou niet zo veroordelen. (cat)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Translate schreef:
    (...)

Le problem;
    Mensen zien mij als emo.
    En als hoer.

Aardig zeg. Dan mogen die lui wel eens beter in hun woordenboek kijken, want je bent toch nog écht een hoer als je je lichaam verkoopt.
    En aangezien dat op 13-jarige leeftijd écht nog niet kan...
    Nee, die lui zijn gewoon laag gezonken en zijn diep- en dieptriest bezig.

"Well, well. Look who we've got here!"