• Horen jullie wel eens stemmen in je hoofd?
    Zo ja, hoe gaan jullie daarmee om?


    Don't lie.


    Your make-up is terrible

    ik voer voor zover ik weet alleen discussies met mezelf of ga dingen in verhaal vorm vertellen in mijn hoofd wat er op dat moment gebeurt, eigenlijk een soort verteller. meestal doe ik dat als ik me verveel of gewoon pissig ben (op mezelf meestal). Ik heb dan al een heel gesprek aan het voorbereiden wat ik wel zou willen zeggen en dan krijg ik een discussie met mezelf. maarja soms wel leuk maar soms ook veel te irritant en te chaotisch.

    Stonem schreef:
    Nope.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kan discussieren met mezelf en echt gesprekken houden alsof ik met een ander praat, maar ik ben me ervan bewust dat ikzelf degene ben die antwoord. (:


    Let the Night embrace you

    Heel erg vaak, ik sta nogal voor vele keuzes, zoals elk ander persoon hier, denk ik wel. Maar sommige zijn nogal heel erg zwaar, en dan denk ik er veel over n, en dan hoor ik stemmetjes in mijn hoofd.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Stonem schreef:
    Nope.


    Inspiration can hit you any time

    Stonem schreef:
    Nope.

    Heeeel af en toe.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zecora schreef:
    Ja best vaak. Maar dan lijkt het net alsof ik tegen mezelf praat. Hmm weet niet hoe ik zoiets moet uitleggen. Ik hoor soms wel een duivelstemmetje en soms een engelstemmetje. Zeg maar wat je vaker in tekenfilmpjes ziet :p


    me2 heel irritantt


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    Als ik aan overleden mensen denk, die ik graag had, hoor ik hun stem helder in mijn hoofd...
    Meestal zeggen ze mijn naam...
    Daaaamn, nu voel ik me echt weird :')
    Laaaawl


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    StoryBelle schreef:
    I'm a writer, of course I do. :W Ik weet niet. Ik let er niet op behalve als ze me inspiratie voor het schrijven geven.
    Hey, you said don't lie.. so honesty is what you get


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Alleen mijn eigen stem denk ik.
    Vroeger gaf ik m'n eigen stem wel een personage.. gewoon een papegaai ;p
    Maar hij werd te druk dus ik heb hem uit huis getrapt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmm, ja, maar bij mij zet dat zich dan om in een dagdroom. Maar 't wel altijd m'n eigen stem, hoor.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn eigen stem...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee ^^


    Life is hard and then we die

    Nee, niet echt. Ik heb wel zo dat als ik gedachten heb die ik gewwoon echt niet wil hebben dat ik begin te schreeuwen in mijn hoofd. Maar dan ben ik me heel bewust dat ik het zelf ben, en ik roep het ook op wanneer ík het wil. Dus dat vind ik niet echt stemmen in mijn hoofd (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.