• Nu ik mijn telefoon net ingeleverd heb om naar de fabriek terug te sturen. (huil) Heb nu wel een tijdelijke leentelefoon, maar ik wil gewoon mijn eigen vertrouwde toestel terug! (Of i.i.g een nieuwe van dezelfde serie)
    I'm sad, please chear me up.(no_chears)

    - Ben nu ook heel vervelend al mijn nummers kwijt! ): -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 15:19 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DarkSavior schreef:
    COOKIES!

    They always make you happy, so take one *O*

    Aaah give me one to! XD They are my favorite cookies! :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat is echt vervelend.
    Mijn oplader is stuk en ik heb al een nieuwe besteld, maar ik heb hem nog niet thuis gestuurd gekregen. En mijn telefoon is nu bijna leeg :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ermm... Ik wil niet gemeen doen, maar stel je niet aan, het is maar een mobieltje.

    En me has a new phone since todaaaay! -whoopie whoopie!-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Love my phone <3 ik gebruik het door de week wel vaak om te praten met vriendinnen maar in het weekend ligt hij dood op mijn bureau :P


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    cheer up; je kan nog wel smsjes versturen (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    DarkSavior schreef:
    COOKIES!

    They always make you happy, so take one *O*


    Dat zijn mijn lievelingskoekjes! En ik zou zeggen lees een leuk verhaal op quizlet


    Physics is awesome

    Puh. Die van jou komt nog terug, over die van mij is iemand heen gereden en dus is hij overleden. Arm ding :'c

    Soo , join the club :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Awww :P

    Ik kon vroeger best zonder mijn telefoon, toen stond dat ding vaker uit als aan :P Maar sinds ik met m'n vriend heb (en ervoor nog) staat dat ding altijd aan en heb ik hem altijd bij (Als ik hem niet vergeet xD)

    Maar, je overleefd het wel! Het is niet het einde van de wereld


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.