• Morgen heb ik sportdag --'
    Ik zit er echt tegenop. Heel de voormiddag laagtouwen parcour en namiddag eerste uur bodycombat en tweede uur spinning. Ik zit ook nog samen met heel truttige meisjes.

    Vinden jullie schoolse activiteiten stom/nutteloos?
    Ik namelijk wel.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 20:11 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Stonem schreef:
    Sportdag is alleen leuk als je een leuk team hebt, vind ik :'D


    Stop trying to control everything and just let go.

    Netsky schreef:
    Ik moet vrijdag gaan kajakken (krul)

    Ooh, dat is leuk!

    En ja, ik heb een vreselijke hekel aan sprortdagen, gewoon omdat ik niet sportief ben.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 13:33 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb geen sportdagen meer. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I fucking hate it D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vanwege mijn hypermobiliteit hoef ik niet te gymmen van mijn ouders :'D Ik mag niet zoveel sporten omdat ik blessuregevoelig ben, dus ze vinden dat ik dan beter iets leuks kan doen :') I love my parents.

    Alvast succes 8D


    To live would be an awfully big adventure

    We hebben 2 dagen sport. 1 keer in februarie dan gaan we spinnen en zumba doen. & dan in mei gaan we kajakken en ook touwenparcour en muurklimmen & zeilen. Lopen en al die shit. Ik was vorig jaar echt dood.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sportdag is meestal kut. het is ook te zien hoe je klas is en welke activiteiten je zal doen.

    meestal zijn die activiteiten in het algemeen kut.
    Bevoorbeeld bezinning - zo'n beetje ontmoetingsdag, ja dag! ik zit al 4 jaar met die mensen in mijn klas!

    Biotoopstudie viel wel nog mee, voornamelijk omdat het lekker warm was en wij in de koelte van het bos zaten. én we hadden dingen te doen, wat je veelal niet kan zeggen.

    Wat ik het meest zie zitten is Canterbury! Vrijdag! Yeah! lekker naar Engeland voor daar een kathedraal te bezoeken en de rest van de dag vrij te zijn!

    Mijn school is cool :)

    We hebben dan ook nog 'ontgroeningsfeest' dat was vorige week; 4e week van september traditioneel een soort 'inwijdingsritueel' voor alle nieuwe leerlingen en leerkrachten waar ze per klas een dansje of opdrachtjes moeten doen

    Dan hebben we in het derde trimester Talentenjacht. Daarin mag iedereen die dat wilt zijn talent tonen: dansen, zingen, comediant...

    Ten slotte de honderd dagen (ja, dat is alleen voor de zesdejaars) maar onze school maakt daar ook weer iets speciaals van.
    De leerkrachten komen per thema verkleed naar school ;) (hilarisch, ze moeten dan over de speelplaats op banken lopen) en iedereen wordt door de laatstejaars met lippestift, alcoholstift, zwijnestift beschreven en iedereen moet per graad een attribuut meedoen (1 thema per graad)
    In de namiddag doen de 6dejaars een show waarin ze de leerkrachten belachelijk en voor schud mogen zetten ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please