• Gisteren zag ik dus ineens op facebook een bericht van iemand staan "wtf, klote, aanranding in Puurs" en toen zeiden ze ook dat ze de dader niet hebben. Nu, ik weet hier zit iemand van Puurs & ik woon zelf amper 10 minuten rijden van Puurs & dit vind ik gewoon eng. Weten dat ze de dader nog niet hebben, dat diezelfde man vorig jaar op de dijk helemaal naakt rondliep terwijl er een klas aan het lopen was (met hun leerkracht) & dat er vorig jaar iemand 2 minuten bij mij vandaan ook half is aangerand, bedreigd met een mes etc.
    Ah, brr, ik durf niet meer alleen 't straat op :/

[ topic verplaatst door een moderator ]

Oh wow ik zou ook niet meer naar buiten durven ;o

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Naakt op de dijk? Oke gelukkige was ik niet bij die klas haha (:
    Ik zou ook niet meer naar buiten durven!

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

ik woon vijf straten van waar ronald janssen woonde, dat is ook eng, zeker als je weet wat hij allemaal gedaan heeft.

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Seel schreef:
    ik woon vijf straten van waar ronald janssen woonde, dat is ook eng, zeker als je weet wat hij allemaal gedaan heeft.

Oh echt?Brr gelukkig is die gast opgenomen en komt hij nooit meer vrij.

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Nu we toch over enge dingen bezig zijn: Een vriendin van me woont in Vrasene, net naast het huis van Elsa van Raemdonck, die oudere vrouw die vermoord was door Kim De Gelder. Bleek dat er op Kim De Gelder zijn computer ook plannen & foto's stonden van heel de straat, inclusief het huis van mijn vriendin want hen wou hij ook allemaal vermoorden.

Octavia schreef:
    (...)
    Oh echt?Brr gelukkig is die gast opgenomen en komt hij nooit meer vrij.
    ja echt :/ en annick vanuystel heeft op mijn school gezeten, gewoon zo erg, voor hetzelfde geld was ik ook een van zijn slachtoffers geweest x_x

Evaporate schreef:
    Nu we toch over enge dingen bezig zijn: Een vriendin van me woont in Vrasene, net naast het huis van Elsa van Raemdonck, die oudere vrouw die vermoord was door Kim De Gelder. Bleek dat er op Kim De Gelder zijn computer ook plannen & foto's stonden van heel de straat, inclusief het huis van mijn vriendin want hen wou hij ook allemaal vermoorden.
    tha fuck?! wat een geluk dat hij dat niet heeft gedaan!

Evaporate schreef:

Serieus? ;o

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Was dat niet op het nieuws? Van die man die naakt rond liep op dijk?

It's going to be difficult, but not impossible.

Zecora schreef:
    Was dat niet op het nieuws? Van die man die naakt rond liep op dijk?

Geen idee, het was vorig jaar
    @Sneasel
    Yes, ik meen het. Echt toen ze dat zei, ik schrok me dood

Geloof me dan wil je niet bij ons wonen.

Moorden,schietpartijen,aanrandigen,vechten het hele lijstje...

Ik blijf er zoveel mogelijk uit de buurt en ben ook altijd om klokslag 9 uur binnen en zoniet dan vraag ik mijn broer me op te halen.

iPotter schreef:
    Oh wow ik zou ook niet meer naar buiten durven ;o

Wie zijn die gasten waar juilie het over hebben trouwens allemaal?

GAdverdamme. Ik wil dan ook niet meer.
    Ik kan nu het huis zien van een leraar die ook kinderen zou hebben mishandeld.

Food.

Hale schreef:
    Geloof me dan wil je niet bij ons wonen.

Moorden,schietpartijen,aanrandigen,vechten het hele lijstje...

Ik blijf er zoveel mogelijk uit de buurt en ben ook altijd om klokslag 9 uur binnen en zoniet dan vraag ik mijn broer me op te halen.

Moorden, schietpartijen...? Sorry, maar waar woon jij dan? o_Ô

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.