• Ik kwam zojuist boem pats op een idee voor een story.

    Ali is 15 wanneer ze terecht komt op een chat site. Ze maakt een account aan en heeft zo haar vaste vrienden op de chat site. Er zit ook een jongen bij, ene Jason McCann van 18 jaar. Hij is haar beste vriend en ze vertelt hem dan werkelijk alles over haar problemen. Jason stelt voor om elkaar te ontmoeten. Ali is zo enthousiast er over, dat ze ja zegt. Ze vraagt niks aan haar ouders, omdat ze dan weet dat zij toch nee zeggen. Als het dan zo ver is, reist ze met de trein naar de achterbuurten van Las Vegas. Ze komt terecht in de handen van die Jason McCann, een grote crimineel die meisjes misbruikt en al meerdere keren heeft vastgezeten. Zal het Ali lukken om weg te komen. Zal ze Jason kunnen veranderen?

    Jason McCann is het personage van Justin Bieber uit CSI. Dus vat het maar op als een Bieber story.


    Is het een goed idee?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 14:51 ]

    Het is wel redelijk origineel, dus als je het echt goed uit kan werken wil ik het wel lezen, denk ik (:
    Alleen dat het over JB gaat is wat minder, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Het is wel redelijk origineel, dus als je het echt goed uit kan werken wil ik het wel lezen, denk ik (:
    Alleen dat het over JB gaat is wat minder, haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    AppleFritter schreef:
    Het is wel redelijk origineel, dus als je het echt goed uit kan werken wil ik het wel lezen, denk ik (:
    Alleen dat het over JB gaat is wat minder, haha.

    This (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    wel nog goed... maar Bieber? *Ik pas*
    Noujaa, als het bieber is, lees ik auto niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    AppleFritter schreef:
    Het is wel redelijk origineel, dus als je het echt goed uit kan werken wil ik het wel lezen, denk ik (:
    Alleen dat het over JB gaat is wat minder, haha.


    Never give up the one you love.

    Origineel maar Ali doet me eerder denken aan een jongen dan een meisje :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.