• Zeiktopic


    De laatste tijd is er heel veel gebeurd hier thuis, wat me eigenlijk heel veel stress heeft bezorgd. (gigantische ruzie, wat gedeeltelijk mijn schuld was, al had ik het niet zo bedoeld).
    En ik heb het gevoel alsof ik in slowmotion leef, alsof de tijd stilstaat en daardoor wordt alles nog pijnlijker en benauwder... En ik kan er niet meer tegen, ik blijf maar huilen, en ik kan me niet op mijn huiswerk concentreren en ik ben gewoon zo ongelukkig! )':
    En een paar vriendinnen op school weten wat er gebeurd is en dat zijn mensen waar ik graag mee omga, en we doen alles samen enzo, en ze steunen me ook een beetje. Maar er is zo één rotwijf van een vriendin die dat precies niet zo leuk vindt dat ik niet meer lach zoals ik altijd deed, en ze denkt dat het heel tactvol van haar is om mij erop te wijzen en doen alsof het weer allemaal mijn schuld is, alsof ik het weer gedaan heb. :s
    Alsof ik nog niet genoeg stress heb gehad.
    En ik wil haar er niet mee confronteren of iets, ik wil geen stress meer, want ik heb het gevoel dat ik breek! Ik wil gewoon niet meer.
    Ik word er helemaal gek van.

    Op facebook begon ze ook opeens tegen mij, toen ik op een boze status van haar reageerde (die overigens niet over mij ging):

    Ik: djeez rustig, zit daar ni zo mee in, zenuwenverspilling..

    Zij: Look Who's Talkin.. Gij zijt ook ni bepaald Normaal bezig de laatste tijd.. Ene Keer doet Gij bot, Dan Lacht Gij, Dan Weer Pissed, Dan 'Ssssst' roepen door de klas alsk maar 1ding vraag ofzo wtf..? -.- Dan Zedde weer happy Dan Weer Cranky! ...Wtf, man r u Bipolar or smth?? #HonestMood! #JustSayin.. Kheb da al eerder gezegt maar dan komt gij af met srry dan zeg'k ok, maar dan begint gij helemaal opnieuw.. -.-' U gotta make up ur mind man!

    Ik: Sorry hoor :s ik ben ni gemaakt om andere mensen te behagen. als je da niet leuk vind da ik is ne keer ni blij ben dan kan ik daar niks aan doen ze, ik ga da ook ni forceren. je weet toch ni wat ik voel, dus ik vind ni dat je zulke dingen k...an zeggen, sana. (:
    Als jij u is slecht voel dan zeg ik toch ook ni: "ik heb da al is gezgd, ma kheb er echt genoeg van! make up yr mind, stop me zo vervelend te doen, ditdat."
    Als ik het is ne keer moeilijk heb ben ik de moeite ni meer waard ofwa? (:

    Zij: Da Heb Ik ni Gezegt! En mijn is ne Keer? Das al 1 of 2weken! Ok gij kunt slecht gezind zijn.. Maar reageer da Ni af op anderen ja?! Ik weet idd Ni wat Jij voelt... Maar ik weet u probleem/Situatie wel, maar Gij Creeert Die Gevoelens Voor uz...elf.. Besides, IEDEREEN Heeft Problemen Hoor! Tis ni dak op school een smile zet op men gezicht da alles cva is eh.. Tis ni dak lach dak mij perfect voel eh?
    Ge weet Minder van mij dan da ge denkt.. Ma Bon, (Don't Twist my words!

    Ik: Je weet nog ni eens de helft van mijn probleem en ik creëer geen gevoelens voor mezelf.
    En sorry ze, ma mij op school negeren en bot doen is ook echt laag zenne. Precies of da mij ga veranderen en ik weer shiny and happy word. ik verwacht d...a ook ni van u, dus ik snap ni da jij daar zo kwaad om wordt? En ja, IEDEREEN heeft problemen, betekent dat mijn problemen niks uitmaken? Dat ik me niet slecht mag voelen? Omda iedereen problemen heeft? Wa's da nu voor iets? (:
    Ik heb ook niks gezegd over u da jij een smile opzet dus ik snap ni waar jij da vandaan haalt. En als jij liever bitcherig doe ipv me gwn te steunen of te begrijpen, mij best. (:


    Ik weet niet wat ik wil bereiken met dit topic, maar ik wilde het gewoon zeggen, alles is zo veranderd en ik ben bang en ik voel me zo alleen. :s

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 13:53 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    qua woordkeuze en afkortingen vond ik het wel een leuk stukje om te lezen (ben niet Belgisch maar het lukte goed)
    qua inhoud kan die erg hard zeuren, en het is niet jou schuld dat zij het raar vind dat je niet altijd vrolijk bent. dat is fijn haar eigen probleem en als ze dat zo op jou wilt reageren vind ik dat erg laag van haar. Veek sterkte en succes verder

    Holy shit. Wat een apart taaltje is dat Vlaams! :'D
    Maar goed. Dat mens zit te zeuren. Echt verschrikkelijk. Ik hoop dat ze door de modder zakt en wordt vastgehouden door reuzenwormen die haar langzaam van binnen oppeuzelen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Holy shit. Wat een apart taaltje is dat Vlaams! :'D
    Maar goed. Dat mens zit te zeuren. Echt verschrikkelijk. Ik hoop dat ze door de modder zakt en wordt vastgehouden door reuzenwormen die haar langzaam van binnen oppeuzelen. :Y)

    Oh hemeltje, wat een fantasie hierzo. :x
    Maar bedankt, haha! :3

    @ Lykos: dankjewel!

    Ze heeft trouwens vandaag haar excuses aangeboden nadat iedereen het voor mij zat op te nemen, lololol. -.-


    Where there is a sea there are pirates...

    Och arme.
    Katie liefje, wat is er toch allemaal aan de hand? ;O


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iFelton schreef:
    Och arme.
    Katie liefje, wat is er toch allemaal aan de hand? ;O

    Zoveel... het is al een beetje beter, maar ik wil er liever niet over praten. Er was gewoon een ruzie snap je, maar er waren al voordien veel ruzies, en uiteindelijk na het de hele tijd op te kroppen, barstten mijn emoties gewoon los...
    Nouja, maakt niet uit. ^^
    Hoe is het met je, liefje?


    Where there is a sea there are pirates...

    Hier is altijd plek voor jou(flower)(K)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Captain schreef:
    (...)
    Zoveel... het is al een beetje beter, maar ik wil er liever niet over praten. Er was gewoon een ruzie snap je, maar er waren al voordien veel ruzies, en uiteindelijk na het de hele tijd op te kroppen, barstten mijn emoties gewoon los...
    Nouja, maakt niet uit. ^^
    Hoe is het met je, liefje?


    Oh ik herken dat.
    Ik had het op mijn verjaardag. D:
    Heb er nu wel een nieuwe kitten aan over gehouden. (:
    Het gaat nu wel goed met me, buiten dat ik een beetje ziekjes ben.
    En hoe gaat het voor de rest met jou? <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zij overdrijft het nogal, vind ik. Sterkte!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    iFelton schreef:
    (...)

    Oh ik herken dat.
    Ik had het op mijn verjaardag. D:
    Heb er nu wel een nieuwe kitten aan over gehouden. (:
    Het gaat nu wel goed met me, buiten dat ik een beetje ziekjes ben.
    En hoe gaat het voor de rest met jou? <3

    Oh nee toch! Ocharme! Ik had het ook op mijn 16de verjaardag, dat was de meest miserabele dag van mijn leven. D:
    Ik wou dat ik er een kitten voor kreeg, haha! :3
    Veel beterschap!
    Met mij is voor de rest alles oké, blijkbaar kan ik dus echt goed manga tekenen! Dat wist ik niet. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    @ Prim & AppleFritter: dankuwel! (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Dan 'Ssssst' roepen door de klas alsk maar 1ding vraag ofzo wtf..? -.- Dan Zedde weer happy Dan Weer Cranky! ...Wtf, man r u Bipolar or smth?? #HonestMood! #JustSayin

    Wat praat zij irritaaaant o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Captain schreef:
    (...)
    Oh hemeltje, wat een fantasie hierzo. :x
    Maar bedankt, haha! :3

    @ Lykos: dankjewel!

    Ze heeft trouwens vandaag haar excuses aangeboden nadat iedereen het voor mij zat op te nemen, lololol. -.-

    Volgens mij lijk ik op iemand, Eva... (wbw)
    O shit, ik ben echt verschrikkelijk melig door dat topic van jou over Snermione verhalen. :''D
    Ik zie mezelf echt al over straat lopen met zo'n sexy snorretje en een vette pruik.
    - ligt alweer dubbel om niks -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een drama queen. Gewoon de manier hoe ze spreekt, al kon ik de helft niet begrijpen. Maar ik vind dat jij gelijk hebt, omdat ze me zo´n typische stoker lijkt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Voor haar heb ik maar een woord. Dramaqueen. Rot dat je je zo voelt! *cyberhug*


    comfort in c h a o s

    Crusher schreef:
    Ik heb geprobeerd die berichtjes te lezen, maar sjezus hoeveel afkortingen gebruiken jullie. Ik kom er niet uit, hoor ;$.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room