• Wat me opvalt is dat er steeds meer jongens op Q komen. Ik zie er steeds meer verschijnen bij Online leden. Nu moeten we ze alleen nog hier houden en actief krijgen op het forum. Yeaaah voor de jongens!

    Kom op mannen, we verenen ons en nemen Q over! Muhahahaha (duivel)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 9:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:
    (...)
    gelukkig maar: meer meisjes voor mij :D


    Blijf maar lekker dromen. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    depression schreef:
    macht aan de jongens ^^ vroeger waren jongens ook nog de baas in huis ^^


    Ahahahahahaha :'D
    No.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yoshy schreef:
    (...)

    Blijf maar lekker dromen. :'D


    Je weet dat je stiekem de kleren van mijn lijf wil scheuren ;D


    quidquid excusatio prandium pro

    Anyway, to be on-topic:

    forget about it. Never gonna happen. :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    *lacht zich dood om dit topic*
    Tsss.. Alsof jongens overal de macht over moeten hebben. :8
    Ach de meeste jongens zijn wel aardig hoor, een beetje raar af en toe, maar wel aardigxD Btw: Ergens halverwegexD las ik van dat de meeste jongens die hier nieuw op Q komen helemaal overladen worden met welkomsberichtjes dat ze niet meer trug durven te komen. Dat kloptxD Ik ken dus een jongen en hij kwam ook nieuw op Q, komt hij de volgende dag naar mij toe: "Is het normaal ofzo dat als je nieuw op Q komt je allemaal welkomsberichtjes enzo krijgt, dat is best eng"xD Toen heb ik hem gerust moeten stellen. xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    *lacht zich dood om dit topic*
    Tsss.. Alsof jongens overal de macht over moeten hebben. :8
    Ach de meeste jongens zijn wel aardig hoor, een beetje raar af en toe, maar wel aardigxD Btw: Ergens halverwegexD las ik van dat de meeste jongens die hier nieuw op Q komen helemaal overladen worden met welkomsberichtjes dat ze niet meer trug durven te komen. Dat kloptxD Ik ken dus een jongen en hij kwam ook nieuw op Q, komt hij de volgende dag naar mij toe: "Is het normaal ofzo dat als je nieuw op Q komt je allemaal welkomsberichtjes enzo krijgt, dat is best eng"xD Toen heb ik hem gerust moeten stellen. xD


    Waarom heb ik dat nou nooit? >:

    maar alwin, als jij de meisjes wil hebben zullen we eerst moeten heersen (6)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    (...)

    Waarom heb ik dat nou nooit? >:

    maar alwin, als jij de meisjes wil hebben zullen we eerst moeten heersen (6)


    We?

    Ik :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Zeker dan alleen bij jongens want volgens mij kreeg ik niet zoveel welkomsberichtjes

    En RainbowDash waarom wil je alle meisjes waar onder ik voor jezelf hebben, wat heb je daar nou aan?


    Physics is awesome

    RainbowDash schreef:
    (...)

    We?

    Ik :Y)


    Een complot lukt niet in je eentje :P bovendien ligt het er bovenop dat jij eraan meedoet, en niemand verdenkt mij :Y)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    (...)

    Een complot lukt niet in je eentje :P bovendien ligt het er bovenop dat jij eraan meedoet, en niemand verdenkt mij :Y)


    Maar als het complot goed gaat lig ik dan ook bovenop de meisjes :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Eyes schreef:
    Zeker dan alleen bij jongens want volgens mij kreeg ik niet zoveel welkomsberichtjes

    En RainbowDash waarom wil je alle meisjes waar onder ik voor jezelf hebben, wat heb je daar nou aan?


    BEWBIES! :9~


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    BEWBIES! :9~


    Indimmen Crash, anders moet je dadelijk weer aan de ketting.:Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Maar als het complot goed gaat lig ik dan ook bovenop de meisjes :Y)


    het leven is geven en nemen he :P
    "samen staan we sterk"
    etc etc


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Het ziet ernaar uit dat ik mijn castreerzaag weer eens uit de kast moet halen... MUHAHAHA WROAH!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Droom lekker veder jongens:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor