• MEMBERS OF THE WAG-GANG
    Cinematic - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Everlong - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Bentley - Elena - WAG van David Villa.
    Zouis - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Rapturous - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Hitzone - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Shallott - Anne - WAG van Christian Eriksen.




    <3

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 14:45 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shallott schreef:
    (...)

    Ik ben best goede vrienden met iemand op school. En zij heeft ruzie met iemand die nogal kinderachtig doet (zacht uitgedrukt). En nu zit zij dus schijnheilig tegen iedereen te doen. Nu hoorde ik van een jongen uit mijn klas dat ze tegen iedereen zegt dat ik een slet ben en al dat soort dingen. Maar ze kent me niet eens.
    Die waarmee je best goed bevriend bent, of diegene die kinderachtig doet?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Shallott schreef:
    (...)

    Ik ben best goede vrienden met iemand op school. En zij heeft ruzie met iemand die nogal kinderachtig doet (zacht uitgedrukt). En nu zit zij dus schijnheilig tegen iedereen te doen. Nu hoorde ik van een jongen uit mijn klas dat ze tegen iedereen zegt dat ik een slet ben en al dat soort dingen. Maar ze kent me niet eens.

    omg, zij is de slet hier. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bentley schreef:
    Ja, ze is heel dun, echt nog dunner dan ik. En toen zei ze; 'Ik ben diiiiiiiiiiik'
    En ik heb zo'n hekel aan haar, dus toen zei ik; 'Ja dat klopt' :Y)
    en nu is ze boos op me..

    HAHA GEWELDIG _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat is juist grappig Anne, gewoon ernaar toe gaan en vragen of ze dat normaal vind. Rent ze vast gelijk huilend weg.


    Hope goes lost but never dies.

    Puyol schreef:
    Dat is juist grappig Anne, gewoon ernaar toe gaan en vragen of ze dat normaal vind. Rent ze vast gelijk huilend weg.


    Ik was al van plan om haar te confronteren, maar dat wordt maandag pas. Aangezien ik het gewoon in haar gezicht ga zeggen, zoals normaal mensen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bentley schreef:
    (...)Die waarmee je best goed bevriend bent, of diegene die kinderachtig doet?


    De kleuter haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Puyol schreef:
    Nou ik erger me ook dood aan iemand dus we kunnen allemaal high-fiven jongens, wooh. (krul)


    Hoe komt het bij jou?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shallott schreef:
    (...)

    Ik was al van plan om haar te confronteren, maar dat wordt maandag pas. Aangezien ik het gewoon in haar gezicht ga zeggen, zoals normaal mensen.

    Go Anne!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Shallott schreef:
    (...)

    De kleuter haha.
    Wat een dom kutwijf, meppen dat mens, dat is het enigste dat helpt (pirate)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Shallott schreef:
    (...)

    Hoe komt het bij jou?

    Nou, een meisje uit m'n vorige klas, waarvan ik dacht dat ze mijn vriendin was, loopt nu dus inderdaad over me te roddelen en als ik iets wil zeggen gaat ze zuchten enzo. En net had ze 7e tussenuur, en ik was na het 7e uit. Dus ik zeg zo gedag zegt ze in m'n oor: Ik zat het hele uur naast heeeem. Echt zo uitdagend weetjewel. Dus ik zo van, leuk voor je.... Keek ze heel triomfantelijk. Bitch.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ga foetsie! Doeidoei xxx (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Puyol schreef:
    (...)
    Nou, een meisje uit m'n vorige klas, waarvan ik dacht dat ze mijn vriendin was, loopt nu dus inderdaad over me te roddelen en als ik iets wil zeggen gaat ze zuchten enzo. En net had ze 7e tussenuur, en ik was na het 7e uit. Dus ik zeg zo gedag zegt ze in m'n oor: Ik zat het hele uur naast heeeem. Echt zo uitdagend weetjewel. Dus ik zo van, leuk voor je.... Keek ze heel triomfantelijk. Bitch.

    Ohmy, zij is dus echt bovenste klasse bitch.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dear Anne & Amber.
    SLAAN DIE TRUTTEN!
    Vriendelijke groetjes,
    Lynn.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Puyol schreef:
    (...)
    Nou, een meisje uit m'n vorige klas, waarvan ik dacht dat ze mijn vriendin was, loopt nu dus inderdaad over me te roddelen en als ik iets wil zeggen gaat ze zuchten enzo. En net had ze 7e tussenuur, en ik was na het 7e uit. Dus ik zeg zo gedag zegt ze in m'n oor: Ik zat het hele uur naast heeeem. Echt zo uitdagend weetjewel. Dus ik zo van, leuk voor je.... Keek ze heel triomfantelijk. Bitch.
    Slaan, krabben, knijpen, meppen, harentrekken


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    zie mijn mooie nieuwe achtergrond dan o_O


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind