• MEMBERS OF THE WAG-GANG
    Cinematic - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Everlong - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Bentley - Elena - WAG van David Villa.
    Zouis - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Rapturous - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Hitzone - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Shallott - Anne - WAG van Christian Eriksen.




    <3

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 14:45 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shallott schreef:
    (...)

    Wat is er meid?
    Barstende hoofdpijn en Sven..

    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zouis schreef:
    (...)Barstende hoofdpijn en Sven..

    Awh.
    Wat is er met hem? Volgens mij heb ik iets gemist o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shallott schreef:
    (...)

    Awh.
    Wat is er met hem? Volgens mij heb ik iets gemist o.O
    Nee, ik heb het gewoon tegen niemand gezegd..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zouis schreef:
    (...)Nee, ik heb het gewoon tegen niemand gezegd..


    Wil je het tegen iemand vertellen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Floral schreef:
    (...)
    Nou ik ben diegene waar Naomi zo vriendelijk over praat een paar topic's geleden. Terwijl ze zelf maanden gelede heeft gezegd dat het klaar was. En nu gaat ze nog verder. Dus mijn vraag is wat ze er in godsnaam mee wilt bereiken door mij hier zwart te maken op dit forum. En nee ik kom hier niet om ruzie te zoeken of om te oordelen. Want inderdaad in ken jullie niet, of toch de meeste niet.

    Nee klopt, maar ik snap het sowieso ook niet. Wij hebben niets met jou te maken -niet nasty bedoeld ofzo, maar je snapt wat ik bedoel- dus ik snap ook niet dat ze het over jou heeft. Maar dat moet je aan haar vragen.

    En ik weet al wie je bent hoor, haha.


    Hope goes lost but never dies.

    Shallott schreef:
    (...)

    Wil je het tegen iemand vertellen?
    Pfff, ja. Maar uiteindelijk is het toch één boel gezaag dus..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zouis schreef:
    (...)Pfff, ja. Maar uiteindelijk is het toch één boel gezaag dus..


    Ik wil wel naar je luisteren hoor meis (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik haat die foto van Jack waar hij zijn enkel/voet/been in het gips heeft. ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shallott schreef:
    Ik haat die foto van Jack waar hij zijn enkel/voet/been in het gips heeft. ):


    Wil je me de link geven? Ik had het wel gelezen op internet;)


    ~

    CxFabregas schreef:
    (...)

    Wil je me de link geven? Ik had het wel gelezen op internet;)


    Nee, wil ik niet, anders moet ik hem alweer zien. Ga maar naar zijn twitter, haha. Die kneus heeft hem zelf gepost.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Puyol schreef:
    (...)
    Nee klopt, maar ik snap het sowieso ook niet. Wij hebben niets met jou te maken -niet nasty bedoeld ofzo, maar je snapt wat ik bedoel- dus ik snap ook niet dat ze het over jou heeft. Maar dat moet je aan haar vragen.

    En ik weet al wie je bent hoor, haha.


    Naja daarom ben ik hier, maar duidelijk nog steeds geen lef om zelf te praten. Jammer.
    Maar dan moet ze ook ophouden met het lef te hebben om wel achter mijn rug te praten. & Sorry voor mijn plotse binnenval, voor diegene die er niets mee te maken hebben.


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Shallott schreef:
    (...)

    Ik wil wel naar je luisteren hoor meis (:
    Wel, we hadden vorige week dinsdag sportdag en als eerste gingen we tandemfietsen. Dus ik reed met Noora en Sven reed met Margot. En op de heenweg, een paar honderd meter voor we terug waren schoven Margot en Sven met hun fiets uit. Margot had een hele snee in haar knie en Sven gewoon een wond op zijn knie. Dus Margot hadden ze naar het ziekenhuis gebracht om het te laten naaien. Dus vroeg die mens die ons begeleidde of iemand "de gewonde wou helpen". Wist ik veel wat er met Sven en Margot was gebeurt. Maar dus ik had gezet dat ik dat wel wou doen, dus moest ik Svens knie proper maken enzo wat ik al vree genant vond.. Maar dus, dan hij dankbaar, blablabla, daarna hebben we rugby, hij mocht dan niet meer meedoen met dat spel door zijn knie. En ik tackelde Dries en zijn knie kwam recht tegen mijn mond, dus mijn mond helemaal aan het bloeden. Dus mijn leerkracht dat verzorgen, hebben we daarna middageten, vraagt hij of hij mijn zak voor me moet dragen. Oke, ik had een bloedend bakkes, geen bloedende rug. Maar oke boeie. Na het middageten hadden we nog twee uur kajakken. (Wat zeer stom was, ik heb me eigelijk alleen maar geamuseerd omdat Julie een even grote zaag is als ik). Maar dus op het einde, ik was toch kletsnat, zaten we met een paar. Sven, ik, Julie, Saskia, Lynn, Amber, Arianne en Joyce aan zo de waterkant want we moesten wachten op de rest dus waren we elkaar wat nat aan het maken,blablabla. Dus hij was heel lief die dag. Dus eigelijk was ik die dag. En de week erna heeft hij ook heel de week lief geweest.
    Maar dus gisteren ging ik na drie uur terug naar huis omdat ik me niet goed voelde. Belde Julie gisterenavond en zei ze dat Sven heel de tijd over me zat te roddelen. Dat ik lelijk was, en veel te dik, dat hij dacht dat ik waarschijnlijk overgewicht zou hebben en zo van die dingen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nu vind ik die Sven een asshole.


    Hope goes lost but never dies.

    Wat een achterlijke klootzak. Ik ken hem niet eens en ik mag hem niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Achja, ik ga mijn gedachten een beetje op Victory richten denkik..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.