Shallott schreef:
(...)
Ik wil wel naar je luisteren hoor meis (:
Wel, we hadden vorige week dinsdag sportdag en als eerste gingen we tandemfietsen. Dus ik reed met Noora en Sven reed met Margot. En op de heenweg, een paar honderd meter voor we terug waren schoven Margot en Sven met hun fiets uit. Margot had een hele snee in haar knie en Sven gewoon een wond op zijn knie. Dus Margot hadden ze naar het ziekenhuis gebracht om het te laten naaien. Dus vroeg die mens die ons begeleidde of iemand "de gewonde wou helpen". Wist ik veel wat er met Sven en Margot was gebeurt. Maar dus ik had gezet dat ik dat wel wou doen, dus moest ik Svens knie proper maken enzo wat ik al vree genant vond.. Maar dus, dan hij dankbaar, blablabla, daarna hebben we rugby, hij mocht dan niet meer meedoen met dat spel door zijn knie. En ik tackelde Dries en zijn knie kwam recht tegen mijn mond, dus mijn mond helemaal aan het bloeden. Dus mijn leerkracht dat verzorgen, hebben we daarna middageten, vraagt hij of hij mijn zak voor me moet dragen. Oke, ik had een bloedend bakkes, geen bloedende rug. Maar oke boeie. Na het middageten hadden we nog twee uur kajakken. (Wat zeer stom was, ik heb me eigelijk alleen maar geamuseerd omdat Julie een even grote zaag is als ik). Maar dus op het einde, ik was toch kletsnat, zaten we met een paar. Sven, ik, Julie, Saskia, Lynn, Amber, Arianne en Joyce aan zo de waterkant want we moesten wachten op de rest dus waren we elkaar wat nat aan het maken,blablabla. Dus hij was heel lief die dag. Dus eigelijk was ik die dag. En de week erna heeft hij ook heel de week lief geweest.
Maar dus gisteren ging ik na drie uur terug naar huis omdat ik me niet goed voelde. Belde Julie gisterenavond en zei ze dat Sven heel de tijd over me zat te roddelen. Dat ik lelijk was, en veel te dik, dat hij dacht dat ik waarschijnlijk overgewicht zou hebben en zo van die dingen..
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.