• Haii :)
    Ik heb een probleempje :( Ik ben verliefd, echt verliefd verliefd, en zijn naam is Tim.
    Mijn probleem is het volgende. De zaterdagavond moest ik babysitten en Tim was langsgekomen. Maar die ouders kwamen een dik anderhalf uur vroege thuis als verwacht waardoor we ons wel wat hadden verschoten. Natuurlijk hadden die mensen er geen probleem mee, want ze zeggen altijd dat ik iemand mag uitnodigen :D Maar Tim voelde zich niet echt op zijn gemak en is snel vertrokken waardoor we geen afscheid hebben kunnen nemen. Nu, ik heb dus sinds de zaterdagavond niets meer van hem gehoord :( En ik maak me echt wel zorgen.
    Maar ik maak me gewoon echt zorgen.
    Voor de eerste keer sinds lange tijd voel ik me echt in de wolken en dan weer zoiets. Zelfs mijn vriendinnen hebben al proberen te bellen, maar er wordt nooit opgenomen :(
    Sorry als jullie denken dat ik zaag ofzo, maar dit moest ik gewoon kwijt...


    Edit: Hij is terug van weggeweest! Zijn mama heeft een vriend van ons gebeld, hij heeft een ongeval gehad en ligt nu in het ziekenhuis :( Maar gelukkig is het niets ernstig en hij heeft al achter mij gevraagd!!! <3
    Morgen ga ik er heen, aan alle mensen hier die niet geloven dat iemand zo snel verliefd kan worden: Bij deze ben ik het levende bewijs dat liefde iedereen zomaar ineens kan overvallen!!!
    Aan ShaanXpXk: Danku wel zussie voor het geweldige nieuws!! Ik hou van jou en de kindjes en ik kom morgen terug naar huis!!! :D

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 19:26 ]

    ShaanXpXk schreef:
    (...)
    Ja en jij moet geloof ik dringend je bakkes gaan houden tegen mijn zusje, want anders krijg je met mij te maken!!


    Nou geen ruzie maken D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat en gezellig topic (: :O


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nou geen ruzie maken D:

    En gelijk,
    Shana, als ge dit leest, niet boos doen tegen die mensen e zus xD Laat ze gewoon maar allemaal doen, het is nu allemaal in orde :)

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    En gelijk,
    Shana, als ge dit leest, niet boos doen tegen die mensen e zus xD Laat ze gewoon maar allemaal doen, het is nu allemaal in orde :)


    we gaven toch gewoon onze mening ?? ;D

    nja, gelukkig is het in orde nu

    TwiSparkle schreef:
    (...)

    we gaven toch gewoon onze mening ?? ;D

    nja, gelukkig is het in orde nu

    Niet op letten, mijn zuske heeft nogal last van humeur de laatste dagen, haar kindjes zijn nogal huilerig enzo, naja xD
    En ik ben daarentegen nu superhappy dat ik morgen naar Timmie mag gaan!!! =D
    Hij noemde me zijn vriendin!!! Happyhappyjoyjoy... Ok, sorry ik gedraag me zoals de kindjes van mijn stageklasje xD
    Ik ga nu maar weer normaal doen.
    Iedereen heeft het recht zijn mening te geven, zo ook jullie =D

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Niet op letten, mijn zuske heeft nogal last van humeur de laatste dagen, haar kindjes zijn nogal huilerig enzo, naja xD
    En ik ben daarentegen nu superhappy dat ik morgen naar Timmie mag gaan!!! =D
    Hij noemde me zijn vriendin!!! Happyhappyjoyjoy... Ok, sorry ik gedraag me zoals de kindjes van mijn stageklasje xD
    Ik ga nu maar weer normaal doen.
    Iedereen heeft het recht zijn mening te geven, zo ook jullie =D


    dat is zo lief dat hij je zijn vriendin noemt :D
    en ik hoop voor je dat het goed met hem gaat ;)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 21:50 ]

    Doe eens ff normaal tegen dat meisje man :O Allemaal zo opgefokt.

    Het komt wel goed joh :) Ik snap wel dat je je zo voelt, maar daar schiet je niks mee op. Gewoon rustig afwachten. Naja, en snel verliefd worden, dat ligt bij iedereen anders. Jij voelt je waarschijnlijk gewoon wat sneller aangetrokken tot een persoon en dat is helemaal niet erg ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.