• Haii :)
    Ik heb een probleempje :( Ik ben verliefd, echt verliefd verliefd, en zijn naam is Tim.
    Mijn probleem is het volgende. De zaterdagavond moest ik babysitten en Tim was langsgekomen. Maar die ouders kwamen een dik anderhalf uur vroege thuis als verwacht waardoor we ons wel wat hadden verschoten. Natuurlijk hadden die mensen er geen probleem mee, want ze zeggen altijd dat ik iemand mag uitnodigen :D Maar Tim voelde zich niet echt op zijn gemak en is snel vertrokken waardoor we geen afscheid hebben kunnen nemen. Nu, ik heb dus sinds de zaterdagavond niets meer van hem gehoord :( En ik maak me echt wel zorgen.
    Maar ik maak me gewoon echt zorgen.
    Voor de eerste keer sinds lange tijd voel ik me echt in de wolken en dan weer zoiets. Zelfs mijn vriendinnen hebben al proberen te bellen, maar er wordt nooit opgenomen :(
    Sorry als jullie denken dat ik zaag ofzo, maar dit moest ik gewoon kwijt...


    Edit: Hij is terug van weggeweest! Zijn mama heeft een vriend van ons gebeld, hij heeft een ongeval gehad en ligt nu in het ziekenhuis :( Maar gelukkig is het niets ernstig en hij heeft al achter mij gevraagd!!! <3
    Morgen ga ik er heen, aan alle mensen hier die niet geloven dat iemand zo snel verliefd kan worden: Bij deze ben ik het levende bewijs dat liefde iedereen zomaar ineens kan overvallen!!!
    Aan ShaanXpXk: Danku wel zussie voor het geweldige nieuws!! Ik hou van jou en de kindjes en ik kom morgen terug naar huis!!! :D

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 19:26 ]

    Reloaded schreef:
    (...)Komaan ze vraagt enkel een beetje begrip en hulp. Moeten jullie daar zoveel drama rond maken? Als je er niet tegen kunt plaats dan niets in dit topic.
    Alsof jij geen honderd berichten op het forum plaats over jouw lief 'oh wat is ze perfect en zo lief' 'ik ben zo gelukkig met haar' etc.. Wel DreadsSnake wordt toevallig vaak verliefd en maakt daarover topics aan. Boeien.

    On topic: als je al sinds zaterdag niets meer van hem hebt gehoord zou ik hem gewoon wat tijd geven.
    Ik moet zeggen dat ik niet echt drama van hun kant heb gezien.


    Life is hard and then we die

    Waar maak je je zo druk over? Jullie hebben nog niks als ik het goed begrepen heb, dus je kunt hem niet claimen en bovendien kan hij wel voor zichzelf zorgen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Niet de eerste, maar wel een van de weinige die het op het forum zet, en mogelijk wel de eerste die dat bij informatie van iemand anders.

    En nog steeds, met zo weinig contact zou ik niet zeggen dat je dolverliefd bent op die jongen. Je vindt hem leuk. Meer niet. Punt.
    Ik blijf erbij dat je als 14 klinkt (cat)


    Ik ben ook 14, en ik klink niet zo. (cat)

    Maar even OT:
    Als hij echt niet meer opneemt zal de boodschap wel duidelijk zijn zeker?
    Tenzij je vermoedt dat hij ineens dood is, dan moet je zijn ouders even bellen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    (...)

    Ik ben ook 14, en ik klink niet zo. (cat)

    Maar even OT:
    Als hij echt niet meer opneemt zal de boodschap wel duidelijk zijn zeker?
    Tenzij je vermoedt dat hij ineens dood is, dan moet je zijn ouders even bellen. (cat)


    Ik had nog jonger kunnen zeggen maar dan waren weer andere mensen beledigd :P


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ik heb een probleempje Ik ben verliefd, echt verliefd verliefd, en zijn naam is Tim. Nu jammer genoeg heb ik hem nog maar 1 keer gezien en een paar keer gesproken via chat enzo, maar het klikt precies wel.

    Dat noem je echt verliefd? :8

    Wtf is wrong with you? Seriously? En ben je echt 19? Je klinkt zo naief als een meisje van 14. Ten slotte: Je geeft de naam, leeftijd en woon en werkplaats van iemand op internet. weet niet of het verboden is op q, maar het is in ieder geval niet netjes.


    o

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik had nog jonger kunnen zeggen maar dan waren weer andere mensen beledigd :P


    En dus beledig je mij maar? Jij bent zo gemeen hé. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    (...)

    En dus beledig je mij maar? Jij bent zo gemeen hé. ):


    Ik ken jou niet eens D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Je bent 18, zegt dat je genoeg ervaring in de liefde heb(wat best zo kan zijn) en toch reageer je zo,
    Ik ben nooit verliefd geweest en zelfs ik heb door dat je niet meteen na 2 dagen niks horen een probleem heb. Doe een beetje rustig dat komt vanzelf al.
    Je hebt nog niks met hem, en reageert nu al zo als je niet meteen iets hoort. Ik hou mijn hart vast voor wat er gebeurt als jullie wel wat krijgen, arme jongen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ken jou niet eens D:


    Doe nu niet alsof je nog nooit met mij hebt gesproken hé. ):
    Reyon -> Wishful -> Asleep -> Thunderwitch -> Crystalflame -> Sneasel
    Zegt het je niks? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    (...)

    Doe nu niet alsof je nog nooit met mij hebt gesproken hé. ):
    Reyon -> Wishful -> Asleep -> Thunderwitch -> Crystalflame -> Sneasel
    Zegt het je niks? :'D


    pony antwoord
    normaal antwoord

    Je mag zelf kiezen welke je wil horen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    pony antwoord
    normaal antwoord

    Je mag zelf kiezen welke je wil horen :Y)


    mensen, blijf nou on-topic, of ga gwn weg :Y)

    Rickjuh schreef:
    Lieve meid, tuurlijk willen wij jou steunen!
    Alleen ik kan het ook snappen dat mensen raar opkijken omdat we vaak van dit soort topics van jou zien. Dan heb je weer een zeer oud vriendje waar je verliefd echt verliefd op bent, en hulp zoekt, en dan aan paar weken later ben je verliefd verliefd op iemand anders.
    Je bent altijd welkom om steun te zoeken, maar ik snap ook dat als je om de paar weken zo'n topic aanmaakt over telkens iemand anders, dat dat verkeerd opgevat wordt.
    Als jij je eraan ergert, negeer die mensen, en reageer op de mensen die een serieus antwoord geven. Zo blijft het topic ook rustiger. Mocht, ook al negeer je de rare reacties, het toch uit de hand lopen. PB een mod :].
    Succes met Tim, hopelijk bereik je hem nog!

    Ok, raar want zoals ik in enkele vorige reacties al zei: ik ben al een lange tijd niet meer op Q geweest, de laatste keer dat ik me herinner is 1 weekje ofzo nadat ik meter ben geworden van de kindjes van Shana (ShaanXpXk op Q).
    Daarna ben ik er niet meer op geweest want ik heb daar allemaal geen tijd voor, omdat ik Shana help enzo. Maar er is wel iemand die mijn wachtwoord zou kunnen kennen, misschien was zij het dan wel, maar ik zeker weten niet :S
    Dit is de eerste keer sinds mijn laatste relatie, die eindigde in november 2010, dat ik terug verliefd ben en er iets over schrijf op Q :S
    Xx

    echt waar, jij zeurt echt overal om ! En elke week heb jij een nieuwe
    Dude cut off the bullshit
    ik geloof helemaal niks meer wat je zegt(cat)


    I solemny swear i am up to no good

    IAMTHEBEST schreef:
    echt waar, jij zeurt echt overal om ! En elke week heb jij een nieuwe
    Dude cut off the bullshit
    ik geloof helemaal niks meer wat je zegt(cat)

    Ja en jij moet geloof ik dringend je bakkes gaan houden tegen mijn zusje, want anders krijg je met mij te maken!!

    Lieve lieve sgahat!!!
    Tim is terecht!! Zijn mama heeft Kristof gebeld, hij ligt in het ziekenhuis! Niks ernstig, gewoon een klein ongevalletje... Hij heeft alleen maar een hersenschudding en moet dus veel rusten =)
    Maar zussie, hij vroeg naar je, dus stop maar met ongerust zijn...
    PS: hij vroeg aan zijn moeder naar zijn vriendin =) En toen ze vroeg wie dat was zei hij jou naam!!!
    Proficiaaaaaaat!!!! <3
    Xx je zusje en de kindjes!! =D

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 18:40 ]