• Ik dacht laat ik eens eentje van The Hunger Games aanmaken. Daar is er nog geen van :'D



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Endure schreef:
    O, fucking yes. PICTURES <3


    Ah, die foto's kende ik al. Ik dacht; FAK YESH. Nieuwe, hahaha niet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arlene schreef:
    (...)

    Aaaah, ik wel. Josh is echt een geweldige acteur - kijk even naar Bridge to Terabithia en totally Peeta zoals hij doet en praat.


    Oke hij is wel cute maar de Reu Actrice, niet rot bedoeld maar ik had Rue en Tresh me wit voorgesteld (bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hungergames :9~ Team Gale Hutcherson ftw :Y)


    To love is to destroy.

    Abernathy schreef:
    (...)
    Oke hij is wel cute maar de Reu Actrice, niet rot bedoeld maar ik had Rue en Tresh me wit voorgesteld (bloos)


    Oh ik niet, in het boek stond ook aangegeven dat Rue een donkere huidskleur had, of in ieder geval getint. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kleine stukjes film! Ik wil die film echt zien (:

    - Misschien ahndig om zulk soort links in begin bericht te plaatsen voor nieuwsgierige mensen? ;d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Arlene schreef:
    (...)

    Oh ik niet, in het boek stond ook aangegeven dat Rue een donkere huidskleur had, of in ieder geval getint. (:


    Ik had me meer een licht bruine kleur voorgesteld...... Maar alsnog vind ik Peeta en Katniss wel perfect kloppen


    Happy Birthday my Potter!

    Endure schreef:
    Kleine stukjes film! Ik wil die film echt zien (:

    - Misschien ahndig om zulk soort links in begin bericht te plaatsen voor nieuwsgierige mensen? ;d

    Je weet toch wel dat het filmpje over Katniss en Rue een fan-vid is net als die van Haymitch?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Je weet toch wel dat het filmpje over Katniss en Rue een fan-vid is net als die van Haymitch?


    Serieus? is het uit een andere film? ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Arlene schreef:
    (...)

    Oh ik niet, in het boek stond ook aangegeven dat Rue een donkere huidskleur had, of in ieder geval getint. (:

    Ik had me net als Litwick een Italiaanse of Spaanse huid kleur voorgesteld-dat bruin-


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Endure schreef:
    (...)

    Serieus? is het uit een andere film? ;p


    Wist je dat niet?


    Happy Birthday my Potter!

    Neuh, het zag er nogal echt uit ^^ In ieder geval hoe ik het me voor zou stellen..
    Maar dan toch; Uit welke film is het dan? x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Serieus? is het uit een andere film? ;p

    Nee door MainstyPro gemaakt een hele goede maar onbekende regisseur, hij haalt jonge mensen met de droom om acteur te worden van internet om ze zo te laten opmerken.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Endure schreef:
    Neuh, het zag er nogal echt uit ^^ In ieder geval hoe ik het me voor zou stellen..
    Maar dan toch; Uit welke film is het dan? x]


    Geen idee waar het vandaan komt


    Happy Birthday my Potter!

    hahaha, ik ben de cast aan het bekijken>
    President Snow lijkt op de kerstman
    en Cinna wordt gespeeld door vet stoere neger xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Litwick schreef:
    (...)

    Geen idee waar het vandaan komt

    Het komt niet uit een film het is allemaal zelf geacteerd


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)