• Nou bedankt voor jullie tips.. Maar het is allemaal niet meer nodig.. Na2dage vekering gehad te hebben.. Is het alweer uit. !

    Ik heb juist nu enorm steun aan m'n BF! Daar ben ik nu juist wel even blij om, steun kan ik wel even hebben
    Het was niet door m'n BF. zei heeft niks gezegt, ze bedoelde het gister niet zo
    Ik hoorde van een msnvriendin, dat ze zegt dat ik ervoor zorg dat iedereen haar haat, ik heb nu m'n BF opgebelt en die zei heel wat anders.
    wat kan ik nu weer gaan doen?

    Sinds donderdag heb ik met een meisje, ik schaam me er helemaal niet voor ! we voelen allebei het zelfde. En we houden van elkaar..

    Maar nu is het zo.. Dat een ander meisje Jaloers is !!(vriendin) Dat denk ik hoor? Want ze zegt dingen over haar die niet waar zijn.. Ze zei zelfs ze houd niet van je, en ik weet zeker dat ze het wel doet.. En hoe ze er achter is weet ik ook niet.. Want ik en het meisje houden de relatie juist geheim!


    Wat moet ik doen?

    wat ík zou doen; die vriendin achter me laten en verder gaan met je geliefde. Kom op, een échte vriendin doet toch zoiets niet? maja, je moet het nog altijd zelf weten.
    xx

    Ja ik ga strx met m'n meisje er over praten !

    je moet je niks van die bf aantrekken, als ze een echte vriendin is dan heeft ze begrip voor jullie,
    maar okee..
    Gefeliciteerd met je verkeringheid (K)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Danke(A)

    ach ja... veel mensen doen nog al lullig over twee meisjes die verkering hebben. Vriendin van mij heeft ook met een meisje, en zelf ben ik bi xD
    maar het is meestal makkelijker voor vriendinnen om te begrijpen dat je minder tijd met ze doorbrengt als je verkering met een jongen hebt. Meisjes zien ze dan als een soort bedreiging, omdat ze dat zelf al zijn. Bij een jongen vinden ze het meestal redelijk normaal dat ze minder aandacht krijgen, omdat dat ook meer voorkomt. Heel vaag om uit te leggen. Maar je vriendin moet eigenlijk gewoon niet zo lullig doen. Ga er anders eerst is over praten waarom ze zo lullig doet...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Na dat heb ik haar al gevraagt.. maar geeft dan m'n meisje weer de sguld:S Dan zegt ze weer dat zei het heeft gezegt dat ze niet wilt enz.. Je gaat tog egt niet zomaar ja zeggen op vekering? En wil afspreken. lijkt mijn? Ik heb okal gehuild.. en ben hartsikke shaggie:S

    ik zou me ook niet schamen moest ik met een meisje zijn :') ik ben nu verliefd op een meisje, dus ja. kheb het haar gisteren verteld toen we ff alleen in de zadelkamer waren, keek ze me eerst ff aan en geeft me dan zomaar een kus op mn mond jonge <3
    als da ni lief is!

    XD naja, veel succes

    en als je BF jaloers is, is ze jou gewoon niet waard :'D

    Sinds donderdag heb ik met een meisje, ik schaam me er helemaal niet voor ! we voelen allebei het zelfde. En we houden van elkaar..

    Maar nu is het zo.. Dat mijn BF Jaloers is !! Dat denk ik hoor? Want ze zegt dingen over haar die niet waar zijn.. Ze zei zelfs ze houd niet van je, en ik weet zeker dat ze het wel doet.. En hoe ze er achter is weet ik ook niet.. Want ik en het meisje houden de relatie juist geheim!


    Wat moet ik doen?


    Ben jij niet dat meisje dat twijfelde of je verliefd op je vriendin was ?
    whatever , je beste vriendin is je beste vriendin , dus het is nogal normaal dat ze weet van je relatie.
    En sommige vriendinnen zien gewoon of een jongen(meisje in jou geval ) Goed voor je is of niet.Mischien is ze gewoon bang dat jij meer met haar gaat optrekken dan met je BFF
    Op het laatste beslis je zelf toch wat het beste voor jezelf is.

    Ja dat was ik indd(A)

    we gaan haar gewoon de waarheid zeggen denken we

    Miss denkt ze gewoon dat dat meisej haar ee beetj zal vervangen en dat ze daarvoor schrik heeftö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nou bedankt voor jullie tips.. Maar het is allemaal niet meer nodig.. Na2dage vekering gehad te hebben.. Is het alweer uit. !

    Het was niet door m'n BF. zei heeft niks gezegt, ze bedoelde het gister niet zo
    Ik hoorde van een msnvriendin, dat ze zegt dat ik ervoor zorg dat iedereen haar haat, ik heb nu m'n BF opgebelt en di zei heel wat anders.

    wat kan ik nu weer gaan doen:S

    Nou bedankt voor jullie tips.. Maar het is allemaal niet meer nodig.. Na2dage vekering gehad te hebben.. Is het alweer uit. !

    Het was niet door m'n BF. zei heeft niks gezegt, ze bedoelde het gister niet zo
    Ik hoorde van een msnvriendin, dat ze zegt dat ik ervoor zorg dat iedereen haar haat, ik heb nu m'n BF opgebelt en di zei heel wat anders.

    wat kan ik nu weer gaan doen:S