• Zeik topic, blijf aub weg als je hier niets zinnigs op kan antwoorden want ik ben ongelofelijk pissed.

    Dus
    Ik ga met de trein naar school en sinds dit jaar een heel goede vriendin van mij ook. En ja, we zitten dan altijd samen etc. Maar die vriendin heeft al bijna een jaar een vriend en die is eigenlijk heel slecht voor haar. Zo mag ze absoluut niet zonder zijn toestemming buiten, met andere jongens praten, met vrienden weggaan en zelfs niet op Facebook. Dit heb ik ooit al eens uitgelegd, maar ik dacht ik zeg het er nog maar eens bij.
    Vorige vrijdag kwam mijn oudere zus M. (ik ga die vriendin even M noemen) tegen. M heeft 's avonds na school later dan mij gedaan dus neemt ze ook een andere trein terug. Mijn zus heeft een ongelofelijk hekel aan M; haar vriendje en ik ook en eigenlijk iedereen die M. kent, maar ze ziet zelf niet in hoe slecht hij voor haar is (hij noemt mij een stoker als ik gewoon hulp bied/raad geef) Maar dus mijn zus kwam M. tegen en M. wou mijn zus een kus op haar wang geven, draait mijn zus dr hoofd weg. Dus M. helemaal vragen van "Wat is er?" zegt mijn zus; "Als jij nog langer met die idioot samen blijft dan wil ik niets meer met jou te maken hebben." Toen is M. kwaad weggelopen en de volgende dag stuurde ze MIJ daarover een sms. Ik helemaal van "Moet je met mijn zus uitvechten, ik heb er niets mee te maken." en dan zei M. dat ze ook helemaal niet boos was op mij.
    Ja echt wel --'
    Kwam ik vandaag aan op het station, vraag ik enkele dingen aan mij en reageert ze ongelofelijk bot en kortaf. Ik in de trein vragen van: "Wat is het probleem?" antwoord ze niet. Dus ik van "Het is niet omdat je ruzie hebt met mijn zus dat je mij erbij moet betrekken!" En toen werd ze kwaad en zei ze van "Ja wat moet ik doen? Een gat in de lucht springen als je er bent. Jij doet trouwens ook altijd kei negatief over T. (dr vriend)!" dus ik antwoord: "Met reden!" want ik heb echt wel redenen om haar vriend te haten. Dan ben ik ergens anders gaan zitten en nu heb ik dus ruzie.
    Maar ik ben M. echt kotsbeu. Als ze ruzie heeft met dr vriend (bijna altijd dus) komt ze naar mij, belt ze helemaal huilend en overstuur naar mij en als ik dan raad geef volgt ze hem NOOIT op, maar gaat ze hem liggen verdraaien tegen haar vriend zodat ik weer de schuldige ben.
    Echt serieus, dat ze het zelf uitzoekt. Ik ben dat mens zo beu en ik hoop dat haar vriend het zo hard gedaan maakt en dat ze zo hard gaat afzien en als ze dan met hangende pootjes terug naar mij komt ....
    Nu ben ik echt woest op dr.

    O god dit is zo herkenbaar.

    Liefde maakt nu eenmaal blind en daar is geen klote aan te doen.

    Ik zou dat wijf gewoon links laten liggen. Laat haar 't uitzoeken :] Don't get me wrong - ik ben in staat die vriend van haar een goeie stomp tegen z'n achterlijke kutkop te geven - maar wie niet luisteren wil, moet maar voelen. Laat haar maar in d'r sop gaarkoken en als ze ooit eens jankend bij de politie komt omdat d'r vriend haar heeft geslagen als ze zijn 'bevelen' niet opvolgt is 't haar eigen achterlijke schuld. Die rekening presenteert zich wel, wait and see :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, niets van aantrekken. Heb ik zo vaak gehad. Niet dat verhaal specifiek.
    Maar mijn "beste" vriendin die helemaal wordt weggetrokken door andere meisjes die mij niet mogen, en mijn vriendin vind dat helemaal niet erg. En die zit dat ook niet zo.
    Goed, het is dus echt al drie keer gebeurd. Drie keer op vier jaar tijd. En iedere keer hebben we erna knallende ruzie gehad.
    Maar goed. Voor mij is het over. Ze is mijn beste vriendin niet meer. Niemand trouwens, en ik leef nog.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    C18 schreef:
    Ik zou dat wijf gewoon links laten liggen. Laat haar 't uitzoeken :] Don't get me wrong - ik ben in staat die vriend van haar een goeie stomp tegen z'n achterlijke kutkop te geven - maar wie niet luisteren wil, moet maar voelen. Laat haar maar in d'r sop gaarkoken en als ze ooit eens jankend bij de politie komt omdat d'r vriend haar heeft geslagen als ze zijn 'bevelen' niet opvolgt is 't haar eigen achterlijke schuld. Die rekening presenteert zich wel, wait and see :]

    Ik wacht al een fucking jaar op die rekening en hij komt maar niet. Langs een kant vind ik het zielig om haar zo links te laten liggen omdat ik echt al veel meegemaakt heb met haar, maar dan komt het gevoel terug van dat ze me heeft laten vallen voor dr vriend en dat gevoel domineert gewoon.

    Je hebt helemaal gelijkt girl. Laat der gewoon, ze zal wel zien dat ze fout zat (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb eigenlijk nogal weinig raad te geven, want het is best een complexe zaak.
    Onderussen is het natuurlijk wel duidelijk dat praten niet helpt, dus dan moet ze het zelf maar uitzoeken, zoals Sam zegt. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dit klinkt cliché, ik weet het maar afscheid nemen doet pijn zeker omdat het je beste vriendin is maar ze is op dit moment niet goed voor je. Je word boos, moet altijd voor haar klaar staan maar staat ze er ook als jij haar nodig hebt? Want ik zou geen vrienden meer willen zijn met iemand die mijn woorden verdraait


    Physics is awesome

    Clefairy schreef:
    Je hebt helemaal gelijkt girl. Laat der gewoon, ze zal wel zien dat ze fout zat (;


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Clefairy schreef:
    Je hebt helemaal gelijkt girl. Laat der gewoon, ze zal wel zien dat ze fout zat (;


    26 - 02 - '16

    Ik zou zeggen; ze zoekt het zelf maar uit. Echt, als zij zo dom genoeg is om niet naar je raad te luisteren, dan moet je 'r maar links laten liggen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mugwump schreef:
    Ik zou zeggen; ze zoekt het zelf maar uit. Echt, als zij zo dom genoeg is om niet naar je raad te luisteren, dan moet je 'r maar links laten liggen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Eyes schreef:
    Dit klinkt cliché, ik weet het maar afscheid nemen doet pijn zeker omdat het je beste vriendin is maar ze is op dit moment niet goed voor je. Je word boos, moet altijd voor haar klaar staan maar staat ze er ook als jij haar nodig hebt? Want ik zou geen vrienden meer willen zijn met iemand die mijn woorden verdraait

    Nee, ze staat absoluut niet voor me klaar als ik iemand nodig heb. Het is btw mijn beste vriendin niet, gewoon een goede vriendin.
    Maar ooit was ik compleet overstuur en met een gigantisch probleem naar haar thuis gesneld en toen ik bij haar kwam ben ik huilend in dr armen gevallen. Moest mevrouw wel tien minuten later weg, want ze ging naar een feestje met dr lief en ze moest haar haar nog laten doen --'

    Je zegt het zelf al, je kunt er niks aan doen en jij moet je niet op laten fokken door haar problemen, die zal ze zelf op moeten lossen en jij zal moeten proberen je er niks van aan te trekken. Je kan er niks aan veranderen dus laat het je alsjeblieft ook niet ongelukkig maken, hoe verdrietig je het ook voor haar vindt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Je zegt het zelf al, je kunt er niks aan doen en jij moet je niet op laten fokken door haar problemen, die zal ze zelf op moeten lossen en jij zal moeten proberen je er niks van aan te trekken. Je kan er niks aan veranderen dus laat het je alsjeblieft ook niet ongelukkig maken, hoe verdrietig je het ook voor haar vindt.

    Weet je wel hoe moeilijk dat is? Ik ken haar al 4 jaar, we deelden àlles met elkaar en nu opeens komt die pipo er even een stokje voor steken. Zij is bijna elke dag half depressief, heeft bijna elke dag ruzie met die gast en tóch blijft ze erbij. Ik haat het om haar zo ongelukkig te zien omdat ik haar toch al een tijdje ken en ik weet dat ze veel beter dan hem verdient.
    Maar sinds vanmorgen heb ik me voorgenomen om me er inderdaad niets meer van aan te trekken, al is dat wel moeilijk. Maar zij had absoluut geen reden en het recht niet om zo bot tegen me uit te varen dus nu zoekt ze het zelf maar uit.

    zo herkenbaar. al mijn ex bff`s zijn klootzakken. nu negeer ik hun. ik zal iets zeggen dat je misschien niet leuk gaat vinden: laat haar stikken. geloof me dat doet PIJN.


    -