• Ik heb dat boek gelezen voor mijn Nederlandse boekverslag waar ik zo aan ga beginnen
    Nu vroeg ik me af wie dat boek nog meer heeft gelezen en wat die ervan vondt.
    Ik vondt het een heel mooi boek. Ik woon in Zeeland en ik herkende dus ook een groot deel van de plaatsnamen en eilanden enzo.
    Voor de rest vondt ik het gewoon een prachtig verhaal
    Dus wat vonden jullie ervan als je hem hebt gelezen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heeft niemand dat geweldige boek gelezen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha, ik lees Eclpise voor Engels :'DD


    Not all those who wander are lost.

    Nebraska schreef:
    Haha, ik lees Eclpise voor Engels :'DD

    Ik ook
    En wij gingen vanaag de hele les leen met Engels. Pakt die man zo mijn boek houdt het voor de klas en zegt zoiets van
    "Dit is wel een heel erg dik boek, maar als je het kan moet je het vooral doen" en natuurlijk iedereen in de klas
    lees jij zo'n dik boek?
    Wat een dik boek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Ik ook
    En wij gingen vanaag de hele les leen met Engels. Pakt die man zo mijn boek houdt het voor de klas en zegt zoiets van
    "Dit is wel een heel erg dik boek, maar als je het kan moet je het vooral doen" en natuurlijk iedereen in de klas
    lees jij zo'n dik boek?
    Wat een dik boek


    Nou, ik moest toch wat he? En de lerares vond het goed, hehe


    Not all those who wander are lost.

    Niet het boek, maar wel de film gezien in de bios. En heb De Storm ook op dvd. Vond het een prachtfilm!


    It's going to be difficult, but not impossible.